2012.12.19. 09:06 | Szerző: -Ani-

Ma el kell mennem a kórház belgyógyászatára, ugyanis nem lett valami jó a TSH leletem, és beutalt vizsgálatra a doktorbácsi. Éreztem én már egy ideje, hogy az a felszaladt, makacsul ragaszkodó 5-6 kg nem véletlen van rajtam. Valami nem stimmel a pajzsmirigyhormonnal, évente kétszer is megszokták nézni a műtétem óta. Amikor kértem az időpontot, mondtam nekik, hogy ráér januárban is, túlélem :) de a mai nap lett belőle. Biztos a sok hülye idegeskedés, aggódás, amiben mostanság bőven van részem, az is közrejátszik. Miért nem nőhet fel egy gyerkőc kamaszkor nélkül? nevelés.jpgOlyan jó lenne, ha inkább maradna sokáig gyermek, vagy gondolkodhatna hamar felnőttként, de ez most, ez a köztes állapot.... nagyon fájdalmas! :) Már kétszer végigcsináltam, és sikerült, majd ezen is túl leszek. Imádom, édes pofa, néha sajnálom, mert szerintem ő is szenved magától és a hülyeségeitől! Anyukám mondta nemrég, hogy van aki anyának született és sok gyerek való neki, ez vagyok én, és van akinek elég egy is, ez pedig ő. Igen, ezt aláírom. Azért néha "kiüt" a sok marhaság rendesen, de hamar regenerálódom. Nem vagyok következetes, túl aggódok dolgokat, nálam a szigor is nagy szeretettel, együttérzéssel jár, nem vagyok "kemény", és épp ezért vagy hat, vagy.... Mindegy, már változni nem tudok, azt majd a gyerkőcöm fog, és bízom benne, hogy szuper, rendes pali lesz belőle! Kicsit deja vu érzésem van, mintha ezt már leírtam volna... Néha tök viccesen nézünk ki, mint egy olasz, temperamentumos nápolyi család a filmekben..... kézzel-lábbal artikulálva, sipítozva perlekedünk vele. :) (igen perlekedünk...nem csak én, az Apukája is) Tegnap este kicsit mérges volt a gépére, röpült a kihúzható, görgős klaviatúra tartó az ágyra, kapott a gép egy-két pofont, az erősítő-hangfal némi biztató rúgást a gyerektől (kihallatszott), aki aztán felháborodva kiviharzott a szobájából, és közölte, hogy minden, de minden sz*r! Anyuka szép csendben bement, nem veszekedett, visszaszerelte a dolgokat, be indította a gépet, játszott egy kicsit a hangfal kábeleivel, amitől az szépen működni kezdett. :) Egy kis idő elteltével kihallatszottak a "counter strike" jellegzetes zajai, benéztem a gyermekem elégedett pofival, mosolyogva ült a gépe előtt és játszott. Szóval azért tudok én..... csak előtte tízig el kell számolnom! :)


A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr124972647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása