2012.06.30. 19:02 | Szerző: -Ani-

Minden nap hatalmas ricsajt csap ez a madárka, a szomszéd fűzfán lévő feketerigóhoz beszél, és az válaszol neki. Legalább fél óra hosszat lármáznak, és egész közel enged, tudom fényképezni, a rigót azt nem. Az, amikor meglát átrepül a szomszédba, majd néhány perc múlva visszatér. Egyik nap kilestem a macskáimat miként reagálnak erre a madár "szócsatára".
madárka3.jpg

Frici kitartással figyeli őket, főleg a közelebbi fenyőágon csicsergőt, szerencsére még nem került az étlapjára egyik madárka sem... Cilikét nem érdeklik a madarak, csak ha egyedül van.... ilyenkor Frici köti le minden gondolatát....
cicák1.jpg
- Ne már, figyelj egy kicsit én rám! Alig vagy itthon, és akkor is csak.... az az ostoba madár!
cicák2.jpg
- Nyávoghatok én neked, csökönyös kandúr!
cicák3.jpg
- Hahó! Láttál már ilyen szép ápolt bundát? Fodrásznál voltam és észre sem veszed!
cicák6.jpg
- Mindig az a hülye vadászás! Menj, menj... vissza se gyere!
cicák4.jpg
- Ne mond, hogy megetted és nekem nem is hagytál!!!! Miáúúúúúúú!
cicák5.jpg
- Nem még mindig ott énekel! Ugye megmondtam, hogy inkább foglalkozz velem... :)
madárka2.jpg
És a madárka azóta is mindennap ott énekel az öreg fenyőfán..
madárka1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr514621081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása