2011.11.14. 21:47 | Szerző: -Ani-

Két hete Tónit és Borit lefotóztam.....
Bori igyekezett mind közelebb vackolni Tónihoz. Hm.. az a nézés.... Tóni nézés..... :)

Aha! Á nem, Ő csak véletlenül pillantgat oda......nem kíváncsi, csak igazi nő! :)

Apci múlt vasárnap bevállalta az ebéd főzést. Nagyon fincsi leveles tésztát töltött meg párolt zöldségekkel, halacskával, és reszelt sajttal. Fokhagymás mártással nyakon lehetett önteni. Este, amikor mindenki "visszament" elment, bánatomban nekiestem a maradéknak, majd eszembe jutott, hogy le kéne fotózni.... egy picurka még "fotómodellként" maradt. :)

Mit tottál? Kérdezte régen azt hiszem Gábor, amikor kicsi volt. Ezt most Apci hozta....Juj, nagyon finom volt! Ha netán meghízom lesz kire fogni..... én nem tehetek róla.... :)

Hétvégén a csuda szép időben, Cilike ahogy én becézgetem Cilli-villi végig ott tüsténkedett teregetés közben mellettem.


Persze Bandi kutyám sem maradhatott ki a buliból, rögtön hozta a régi, jó labdilláját, hátha focizok vele egy kicsit. Hű nagyon jól tud védeni! :)

Hát az a labdilla már így néz ki, és ezért szereti! Vettem újat, az nem kell neki. Azért ezzel is tudunk játszani... érdekes amikor rúgom :)

Nem is olyan rég volt egy kis balesete, szegénykém az egyik oldalán saját magának tépkedte a bundáját.... Most beléphet ő is a "magyarkodók" gárdájába. Először azért, mert panyókára veti a "mentéjét", bundáját akár a huszárok. Másodszor magyarabb kutya már nem is lehetne. :) Harmadszor Kövér László mellé pont be illik a parlamentbe. Elkísérhetné birkákat őrizni....:)


 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr193383380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2011.11.15. 16:03:27

Itt nálad tényleg, mindig mindenféle van! :):) puszi!

jenever 2011.11.15. 20:04:56

Szeretem a képes "mindenféléidet" :)

Olya 2011.11.15. 21:26:53

Na igen, a tipikus szemöldökfelhúzós nézés...:D A múltkor nézegettem a képeimet, és képzeld, nincs másmilyen közös képem Atommal, csak olyan, ahol mindkettőnknek fel van húzva a szemöldöke...:D :D :D

Nagy kedvenc a Sacher torta!!! Lakótársaimtól olyat kaptam névnapomra! Az megenni nem bűn....Hogy is lehetne! :D Én felmentelek, már ha ez jelent valamit! :D Puszi :)

-Ani- 2011.11.15. 22:21:58

@Olya: Szemöldökfelhúzós :) igen, tipikus :D
Hm.... szóval van egy lányom is? :D
ettem is a tortából rendesen. :D Puszi

nemiswan 2011.11.18. 19:46:50

Mennyi finomság,meg minden :) Örülök,h meggyógyult Bandi :)

Olya 2011.11.21. 20:17:02

Van lányod is, AniAnyu! :D Remélem, nemsokára találkozunk!!! :) :) :)

-Ani- 2011.11.21. 22:10:45

@Olya: Én is remélem! puszi :)
süti beállítások módosítása