2011.05.09. 21:50 | Szerző: -Ani-

Kicsit szüneteltettem a blogírást. Valahogy úgy alakult a múlthéten sok teendőm volt, és amikor meg ráértem volna inkább az olvasást választottam. Gáborkám derekasan helyt állt és nagyon jól sikerült az osztrák repülős fiúk ellátása, szuper kajákkal kényeztette őket, mindenki elégedett volt. Meg is reptették a szakácsot, aki vezethette is a gépet. A cseresznyepaprika krémet a férjem után, csak Tomasnak hívták, mert Ő szokta behordani a hofkircheni reptérre, mindenre kenték, imádták, jókat nevettünk rajta, hogy mindent azzal ettek. Szombaton Apci kint volt náluk Tokorcson, és elvitte az egyik fiút, Jozefet egy kis mezőgazdasági repülésre, nagyon vicces nevű helyen voltak, Kemendollárban. Micsoda helységnevek vannak kicsiny hazánkban! Csaba több körre is felvitte a srácot, és még vezethette is a jó öreg Kamov helikoptert. Ez állítólag nagy élmény volt a fiúnak, mert eddig helikofferban csak Hughest vezetett. Anno az első repülős élményem pont ugyanazzal a Kamovval volt, fantasztikus, a sétarepülés és „társai” kutya fülék ehhez képest! Futnak alattad az őzikék, nyulak, leereszkedik hirtelen, permetez, majd fel és rögtön fordul, hasonlít az élmény a műrepüléshez, csak ezt jobban élveztem, és a rotor hangja…. Szombat délután mielőtt a fiúk hazarepültek Ausztriába, kicsit elvitték DA 20 Katana-val repülni a Marcit és az Orsit is. Jó, hogy a szombati hazamenetelnél döntöttek, mert tegnap nagyon rossz idő volt, viharos szél fújt, esett, nem tudtak volna felszállni, itthon még a kandallóba is befűtöttünk. Ma megint itt van az „utálom-utálom hétfő”, de hála mindjárt vége!
Sok repülős bejegyzésem volt már, (sok gépen repültem is) abból itt van egy olyan, amiben látható Csaba a Kamovval, Tóni készítette a videót az újságnak. Sőt, a végén még meg is jegyeztem, hogy nagyon szép volt. :) 
szerintem.blog.hu/2009/06/16/tokorcs_repnap_video#more1187259


A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr632891423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása