2010.08.06. 07:00 | Szerző: -Ani-

Mindenkinek tudom ajánlani Sylvia Ber: „Míg elmúlik haragod” című regényét. Egy legenda amit egy titokzatos remete mesél el, és a XIX. Század végén Ausztráliában játszódik. Joanne Glendale Angliából érkezik nővéréhez, majd egy véletlen folytán találkozik Kyle O’Reely-vel, aki egy fegyenctelep fogja. Az ír származású férfinak, akit nem is bűneiért mindinkább bosszúból ítéltek el öccsével együtt, csak egy lehetősége adódott a szabadulásra, és öccse megmentésére, ha fogságába keríti Joannet és annak nővérét Margaretet. Mindkét nő szerelemre gyúlt elrablójuk iránt, Margaret szerelme a tapasztalt asszonyé, ami talán nem is szerelem, aki titkon együtt is hált a férfival, míg Joanne az ártatlan eközben csak epekedve szenvedett. Margaret elárulja a férfit, kivégzésének végrehajtását a birtokán szeretné, ami meg is történik. De vajon miért? Odahozatja Kyle öccsét Christiant egy szekéren, a fiút úgy meggyötörte a rabságban eltöltött idő, hogy már szinte alig él. Megígéri Kylenak, hogy mint egy rokon Christian gondját viseli. Az akasztás alatt végig farkasszemet néz a férfival. Vajon miért? Mi volt az egyezség köztük? Később megjelenik egy titokzatos kísértetlovas, aki megvédi a birtokot a portyázó rablóktól, nyomot sosem hagy maga után. Friss vadételek kerülnek az asztalra a birtokon, melyek származását szintén titok lengi körül. Christian a 14 éves fiú, erősen kötődik Joannehez, aki mint egy anya szeretettel viseli gondját. Ki járnak Kyle sírjához, ahol a fiú mindig egy levelet rejt el, amit bátyjának írt, válasz nem érkezik, de a levelet valaki elviszi. Margaret Joanne könyörgésére megszüli Kyle kisfiát, a világ előtt Joanne vállalja az anya szerepét, megvetést a bűnös viszonyból született gyermek miatt. Végül elhagyja a birtokot és a két gyermekkel Ausztrália másik felére utazik, ahol letelepedik. Boldogan él, míg meg nem hal, a titokzatos lovaggal egy családot alkotva. A könyv végén fény derül a mesélő remete kilétére is, roppant jó, izgalmas és romantikus történet!


saját fotó

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr972198097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyuriy - 2013.06.02. 14:24:55

Én körülbelül 2 éve olvastam el a könyvet, és nagyon tetszett! Azért sok részlet hiányzik, jól nagyolva mondtad el a történetet. Én nekem nagyon tetszett, bele is írtam A szerelem fogdájában c. sorozatomba is, ami itt olvasható : telenovelas2011.eliveport.com . Joannae-t nagyon szeretem, és főleg ahogy leírták a történetet. :) Jó izgalmas lesz, én két hét alatt olvastam ki.A vége igencsak meglepetés lesz. Én is csak ajánlani tudom a könyvet, annyira jó. Eddig nekem ezv olt a kedvenc olvasmányom. Szerintem a könyvön az Margaret lehet, de lehetséges, hogy Joanne. Margaretre írták, hogy nagyon szép. Azt az estét szerettem nagyon amikor a este beszélgetnek Joanne és Kyle, Kyle házában. Az a jó, mikor kimegy a zuhogó esőbe Joanna és észreveszi a sötét lovast. Aztán a nyomok után megy, és ott kiderül minden. :))) Nem akarok spoilerezni, ezért sem mondom el mi lesz.

Gyuriy - 2013.06.02. 14:27:24

Amúgy a történet azzal kezdődik, hogy egy fiatalember konferenciára akar menni Proston felé, és elromlik a járműve (kocsija, ha jól emlékszem). Ott van egy ház, amiben pont Joanne és Margaret lakott, és az erdőben van egy ház, ahol ... él, és ő meséli el ezt a történetet a férfinak. Persze a végén már el tud indulni. Egész este ezt meséli a férfinak. :)

Gyuriy - 2013.06.02. 14:30:54

Amúgy a könyvnek én is ezt a változatát olvastam el. Csak annak a papír BORÍTÓ-ja már lejövőben volt.
A legrövidebb "feldolgozás" 247 oldalas, a másik 331, és amit olvastam, az amit a "cikk" írója közölt 412 oldalas. :) Én is ebből olvastam. Egyszerűen élveztem olvasni. :)

-Ani- 2013.06.02. 15:05:25

@Gyuriy -: Örülök a hozzászólásodnak! Á én azért kapkodtam el, mert ez az oldal nem az :) nem akartam hosszú ismertetőt. Hű azt a telenovállát Te írod? Hoppá, ez igen! :) Majd megyek olvasgatni, most csak odanéztem...

Gyuriy - 2013.06.03. 15:58:19

Szia! :) Itt tudod olvasni, ha szeretnéd a történetet/történeteimet. :) : www.telenovelas2011. Emelett vannak még temérdeg, csak az a baj, hogy azokat még nem fejeztem be. Ezeken az oldalaimon olvashatóak még : TSB2011-TVs.lapunk.hu - telenovellas-infos.lapunk.hu . Most úgy vagyok ezzel, most fejeztem be a Boglárka történetét, jelenleg A szerelem fogdájában-t fogom írni, mert azt már nagyon régóta nem frisítettem. Körülbelül 2 éve írom a sorozatot, de még soha nem jutottam el a végéig. Már 116 rész fent is van a telenovellából. :) Amúgy a felhasználónevem nem teljesen jó, simán csak Gyuriy, az volt a baj, hogy mikor regisztráltam, nem emlékeztem vissza arra, hogy egyszer már itt voltam. Most ezen a neven fogok írni. Pillanatnyilag a Homoksír c. könyvet olvasom. :) Az is nagyon jó, bár nem annyira, mint a Míg elmúlik haragod. Én nagyon szerettem. Ha tegezhetlek, mikor olvastad/olvasta ki a könyvet? Én azután, hogy elolvastam a Szédítő mámor-t kezdtem olvasni, de annak nem jutottam a végére, és most meg kell keresnem, mert eltűnt, vagyis nem tudom, hogy hol van. Egyébként, a ha van kedved/kedve, akkor tudunk beszélni a Fórumban: tsbnovelas.forumer.com . Itt fent vannak a sorozataim, és az egyik barátomé is, ő is sok sorozatot ír, Ben. A Csevegőben bármiről lehet beszélni, és persze telenovellákról is, mert nagyjából az foglalja össze az oldalt. Még van egy külön Fórum a Médiához kapcsolva. Ami a TV-vel, avagy a médiapiaccal kapcsolatos. Én szívesen megnézném filmben ezt a történetet. Van egy Pasión de Gavilanes c. sorozat (A szenvedélyek lángjai) - ami jelenleg az M1-en megy - azt az ötletet, hogy vetítsék le sorozatban a telenovellát, vagyis inkább a regényt, mert eredetileg az volt. Ezt Mario Cimarro ajánlotta. Ha kíváncsi vagy/rá akkor az M1-en megnézheted/nézheti 15:40-től. :)

-Ani- 2013.06.03. 18:03:23

@Gyuriy -: Örülök, majd belenézek mindenbe! :)

Gyuriy - 2013.06.07. 23:19:44

Oké. Remélem majd tetszik a Fórum. Szeretettel várlak. Most egy nagyszerű könyvet olvasok. Viktoria Holt-tól a Homoksír-t. :) Az nagyon tetszik. Körülbelül most tartok a felénél. Fölöttébb jó. Ajánlom! :)

Gyuriy - 2013.06.07. 23:21:08

Ma gondoltam arra, hogy a TSB-n lesz a Míg elmúlik haragod. :) Azt idéztem elő mikor elmondja Joanne az imát Kyle-ért. :) "Könyörülj rajta Uram. Rejtsd el őt, Míg elmúlik a te haragod .--- azután megemlékezel róla. " Nem tudom pontosan, de utána járok. Ezt a börtönben mondja.

-Ani- 2013.06.10. 16:43:35

@Gyuriy -: Már voltam ott, csak futtában úgy elvoltam havazva, hogy... A könyv... valami nagyon rémlik, anno könyvtáros voltam, és mintha ezt olvastam volna... nem tudom... Iszonyú könyvmennyiséget "végeztem ki" az életben, néha leveszek egyet-egyet a polcról.... és úja tudnám olvasni... :) talán van olyan is, amiről azt hinném most van a kezemben először.... talán... :)

Gyuriy - 2014.02.23. 20:52:28

Szia. Tudom, régen voltam, de azóta sokminden változott. Az az oldalam már megszûnt a szolgáltató miatt, ezentúl már itt tudod elérni õket : www.tsbtelenovelas2011.gportal.hu

www.telenovela.eoldal.hu

A Fórum maradt. www.tsbnovelas.forumer.com
Elkezdtem egy regényt írni " A tévedés hálójában " .
Jelenleg álló helyzetben van, most a 11. Fejezetnél tartok.
Szoktam járni könyvtárba, örülök, hogy Ön is Könyvtáros,vannakkönyvtáros ismerõseim, és kellemesen elszoktam velük beszélgetni.

Gyuriy - 2014.02.23. 20:57:35

Most elfoglal a tanulás, de a legutóbbi könyv amit olvastam Sidney Lawrencétõl az Emily volt. Az a könyv is nagyon jó volt! :) A Homoksír pedig rettentõen tetszett! Az számomra örök kedvenc marad ahogyan a Míg elmúlik haragod is. :)

Gyuriy - 2014.02.23. 21:07:53

Te jelenleg mit olvasol?

-Ani- 2014.02.24. 21:38:14

@Gyuriy -: Szia, örülök neked! Rákerestem az új regényedre, elfogom olvasni. Most Anne Rivers Siddonstól a Hattyúk szigete c. könyvet kezdtem el.... Hm, egyelőre még nem tudom milyen. Rengeteg könyv vár elolvasásra a polcomon. :)
süti beállítások módosítása