2010.06.01. 07:00 | Szerző: -Ani-

Évekig nyakra-főre vettem az ásványvizeket és nem voltam hajlandó csapvizet inni. Aztán olvastam egy cikket valamelyik újságban, ami megváltoztatta a csapvízről alkotott véleményemet. Egy professzor nyilatkozott, hogy ő bizony az egész családjával csapvizet itat, elmondta annak jótékony hatásait és az ásványvizekről is hosszasan beszélt. Utána néztem és megdöbbentő adatokat találtam: „Zavaró tényező, hogy a felfokozott ásványtartalommal egyenes arányban növekszik a víz oldóképessége, a műanyag kiszerelés és a hosszú tárolás miatt bizony a vizsgálatok szomorú képet adnak. (Prof. F. Daschner 1995-ben végzett vizsgálata alapján, a bevizsgált ásványvizek több mint 30%-ban erős agynyálkahártyát és a húgyutakat irritáló és akár tüdőgyulladást is előidéző allergéneket talált.” A gyógy-ásványvizeket pedig többnyire speciális egészségi állapotokban tanácsos fogyasztani az emelt mértékű ásványianyag-tartalom miatt, ha nem vigyázunk az ásványvizekkel, előfordulhat, hogy többet ártanak, mint gondolnák. Elhiszem, hogy vannak olyan nagyvárosok ahol a víz minősége nem a legmegfelelőbb, de már jófajta víztisztító berendezéssel megoldható, hogy megszabaduljunk a klórtól. Szerencsére felénk nagyon jó a víz, ha jól tudom a Bakonyból érkezik.
A csapvíz olcsó, ráadásul biztonságos, hiszen a legjobban és leggyakrabban ellenőrzött élelmiszer Magyarországon. Viszont az is tudni kell, hogy ezt a kincset nem sokáig birtokolhatjuk az energiapazarló, természetromboló és önpusztító életmóddal, ami a globális felmelegedés okozta klímaváltozáshoz vezet. Sajnos szembe kell nézni a ténnyel, hogy víztartalékaink végesek. Környezettudatos meggondolásból tagja lettem egy energia klubnak, és megvásároltam a nyugat Európában már jól bevált energiatakarékos csapvégeket. Csaptelepekre, zuhanyzókra könnyen felszerelhető, víz és levegő megfelelő arányú keverésével akár 50%-kal csökkenthető a vízfogyasztás és a hozzá kapcsolódó energia, a komfortérzet ugyanúgy megmaradt, sőt úgy vettem észre mintha erősebb lenne a vízsugár, és lágyabb a víz. Kicsit úgy érzem, hogy az intelligens takarékossággal megint tettem valamit ivóvizünk és a környezet védelme érdekében.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr282046489

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Apas Vital - víztisztító 2010.08.09. 09:52:26

A víz képes meglenni az ember nélkül, ám egyetlen ember sem képes élni víz nélkül. Közismert tény, hogy az ivással elfogyasztott és a táplálékkal együtt felvett víz testünk minden egyes sejtjéhez eljut. Életfunkciónkhoz pedig mindennap szükségünk va...

Trackback: Apas Vital - víztisztító 2010.08.09. 09:52:24

A víz képes meglenni az ember nélkül, ám egyetlen ember sem képes élni víz nélkül. Közismert tény, hogy az ivással elfogyasztott és a táplálékkal együtt felvett víz testünk minden egyes sejtjéhez eljut. Életfunkciónkhoz pedig mindennap szükségünk va...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szittyazoli 2010.06.01. 16:18:16

előrebocsátom teljes egészében egyetértek a cikkel.
én magam részéről, a vizet mindig is egyfajta intelligenciának kezeltem. már gyerekként is ösztönösen.
aztán ehhez találtam is magamnak ideológiát masaru emoto japán prof. kutatásai, könyve, ( www.libri.hu/konyv/a-viz-rejtett-bolcsessege.html )
filmje után. ha valaki nem hallott az elméletről egy rövid összegzés itt találtam a témáról: fenykapu.free-energy.hu/pajert/index.htm?FoAblak=../pajert1/viz_kristaly.html

nagyon röviden azt mondanám, nem mindegy mit iszunk, de nagyon nem mindegy az sem, hogyan... ezt aztán ki lehet terjeszteni az élet más területeire is.

-Ani- 2010.06.01. 16:46:20

@szittyazoli: Köszönöm a linket, örömmel olvastam. Már hallottam róla, hasonló formában de nem hittem el. Van egy barátném, aki az üvegekbe vizet tölt, megcímkézi őket, hagyja egy ideig és aztán ezt fogyasztják. Esküszik a csodás italra. :)

jenever 2010.06.01. 19:24:11

semmi sem oltja a szomjamat úgy, mint egy pohár hideg csapvíz, milyen jól is tud esni :)

jazoli 2010.06.01. 21:06:56

Így igaz...bár (szakmailag) tudom mi van a csapvízben.
Én meg ebben hiszek: web.kabelnet.hu/jazoli/
Ezt isszuk több mint 2 éve, ja és ebből is főzzük a levest, a kávét, a teát:)

nemiswan 2010.06.02. 17:16:44

Reggel már ittam nálad csapvizet:)-de megint bajos volt a kommentelés:S
Mi vizünk jó,pécsi viszont vacak,ott teát iszom :)Csak a csapvíz oltja a szomjam,és szeretem .

NWA-partner · http://nwavilag.blog.hu 2010.08.09. 09:54:25

Szerintem jó víztisztítók kaphatóak az NWA-nál.

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2010.09.18. 16:41:07

Végignéztem a videót is, nagyon tetszik!!!
Ez a bejegyzésed most azért is jött pont jókor (úgy értem ont jókor bukkantam rá :), mert épp kezdem unni, hogy mennyi pénzt kidobálunk CSAK vízre, család-szinten!! :(
Ráadásul Dunaföldváron (ahol lakom) kimondottan FINOM a csapvíz.... :)
Nah, azt hiszem, ezáltal az írásod -és a videó!- által VÉGLEG DÖNTÖTTEM!!!! :))))
süti beállítások módosítása