2009.11.23. 14:56 | Szerző: -Ani-

Szombaton két kedves vendégünk volt, Michael a pilóta és Stephan a Cirko Solunától.
Stephanékhoz két hete hivatalosak voltunk Hédervárra, csak a rossz idő miatt inkább a szombathelyi Mártonnapi vásárt választottuk.
Mesélte, hogy milyen jól sikerült a No stressz című két napos mulatság, és milyen sokan voltak.
A kedves kis nomád cirkusz, akikről már oly sokszor beszámoltam, a telet Héderváron töltik, majd tavasszal Pannonhalmát veszik célba, és a Balaton északi partján folytatják útjukat.
Szombaton Stephan Németországból érkezett, ahol a barátait látogatta meg, Ausztriáig stoppal, onnan Michaellel jött. "Bevállalós" egy pasi. :)
Kicsit női szemmel: 43 éves, a korából tíz évet letagadhat, fantasztikusan néz ki.
Magas, hosszú haja coffban, ezeregy fülbevaló a fülében, vegetáriánus, sosem ivott alkoholt, roppant megnyerő, jó apa, gondolom jó férj is, hisz Petra tűzön-vízen keresztül követi, és úgy láttam nagyon szeretik egymást. Nem semmi közel húsz évig nomád életet folytatva, gyermekekkel járni a világot.
Jó vele beszélgetni, igazi "zöld ember", még a cirkusz műsorait is a környezetvédelem jegyében komponálja.
Csodálom, szeretem az ilyen és hozzá hasonló embereket.

Anno az első bejegyzésem, amit róluk írtam:

szerintem.blog.hu/2008/05/28/szuper_jo_eloadas_volt

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr351546286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása