2014.10.23. 23:51 | Szerző: -Ani-

Imádok reggelente kávé mellett újságot olvasni. Az egyik hetilapban találtam Hegedűs D. Géza színész, rendezőtől egy idézetet:
"Aki letagadja a múltját, az öncsonkítást követ el. (...) Nem lehet semmit meghamisítani, kiiktatni, átírni. Vállalni kell mindent, a jót és a rosszat is. Ha letakarjuk, át fog vérezni. A torzulásokból rémálmok születnek, frusztráció, lelki problémák, alkoholizmusba menekülés, agresszió, betegségek, és ha ezek összeadódnak, mindebből egy torz társadalom lesz."
Hm.... elgondolkodtató. Sokszor gondoltam arra, hogy milyen jó lenne kicsit visszaugrani a múltba, és kitörölni néhány"epizódot", amire egyáltalán nem vagyok büszke. Végül is, az is én voltam, fiatal bohó, és az, hogy ma már másképp csinálnám, persze mert már valamennyire "benőtt a fejem lágya". :-)
A napokban töltötte be nyolcvanadik életévét az olasz díva, Sophia Loren, ő mondta:
"Jobb felfedezni az életet és hibázni, mint biztonságban élni. Egy-egy hiba, amit elkövetünk, az ár, amit megfizetünk egy teljes életért. Soha nem próbáltam kirekeszteni a múlt emlékeit, bár néhány egyenesen fájdalmas. Nem értem az olyan embereket, akik elbújnak a múltjuk elől. Minden, amit átélsz, segít azzá a személlyé válni, aki most vagy."
Teljes egészében egyetértek a művésznővel!
Egyszóval senki nem születik angyalnak..... bár egyszer lehet, hogy az lesz belőle.... :-)

1512455_665326310201202_2112821873_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr696827863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása