2014.08.19. 08:00 | Szerző: -Ani-

Bori nagymamájánál ettem, tőle kaptam a receptet. Nagyon finomra sikerült, bár nekem az övé jobban ízlett. :-)
Szombaton Balcsin elkészítettem, természetesen a cukkinit is tőlük kaptam hozzá, mert ez egy különleges sárga, zsenge héjú, fincsi példány volt.... volt... hamar elpusztítottuk. :-)

A recept:
Végy egy szépséges, zsenge cukkinit, amit darabolj kockákra, vágj csíkokra egy egész pipi mellet, készítsd ki a fűszereket: só, bors, pici vegeta, néhány gerezd fokhagyma. Szükség lesz még olajra egy kevés keményítőre vagy lisztre, és két dl tejszínre. No, meg egy csomag spagetti is kell a tálaláshoz!
A pipicicit olajon kicsit megpirítottam, felengedtem kevés vízzel, amihez adtam egy kis sót, borsot, vegetát, legalább négy-öt gerezd zúzott fokhagymát, a husit félig puhára pároltam, majd hozzáadtam a cukkinit. Amikor az egész megpuhult, majdnem elfőtte a levét megszórtam egy kevés liszttel, jól összekevertem, majd ráöntöttem a tejszínt, amivel jól összeforraltam.... még egy kicsit után fűszereztem..... (sajna megszaladt a kezemben a bors.... kicsit borsos lett), de azért jól sikerült. :-)
A tejszínt kikeverhetjük egy-két evőkanál étkezési keményítővel és azt adjuk a husihoz, úgy is nagyon finom!
Közben kifőztem egy csomag spagettit, fejedelmi kaja lett belőle! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr566615663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása