2014.08.09. 21:30 | Szerző: -Ani-

Hétfőn kezdték, és ma kora délután befejeződött a nagy munka. Ó Istenem, ha belegondolok mennyire féltem tőle! Egyáltalán nem kellett, gyönyörűen ment a munka, az eső sem esett, és a kert sem sínylette meg annyira ahogy én azt elképzeltem. Le kellett vágni néhány gallyat az öreg fenyőről, a fű pedig majd szépen rendbe jön. Konténerben az összes törmelék, hétfőn szállítják el... A házban folyamatosan porszívóztam amikor szükség volt rá, és persze jövőhéten beiktatok egy hatalmas takarítást, ami a famennyezet letörlését, a falak portalanítását, és az ablakok pucolását stb. foglalja magába. Igazán én most veszem majd ki a részem a nagy munkából. Bandi, a mi kis meteorológus kutykónk, egy jó félórája ugat a kert végében, jelzi, hogy jön valami vihar féle...... kinéztem és villámlik.... Ah! De most már kit érdekel!  Felőlem jöhet! :-)


A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr386590669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása