2014.07.26. 10:24 | Szerző: -Ani-

(ez a bejegyzés júli. 25.-én készült, elfelejtettem élesíteni)
Tegnapi bosszantó dolgot ma próbáltam elintézni, bementem "Janóházára" a polgármesteri hivatalba, ott is a műszaki osztályra. Sajnos ma nem volt bent a jegyző, hétfőn ismét elmegyek és viszek magammal fotókat a bokrokról, no meg a szomszédom átlógó bokrairól és faágairól. Hű annyira távol áll tőlem az efféle háborúskodás.... még bízom abban, hogy nem lesz ebből komoly csörte.

Meglátogattam a kozmetikust egy kis szemöldökszedés erejéig, és beugrottam mindjárt a gyógyszertárba, vásároltam Magne B6 tablettát, és Sedogelat gyógynövényes nyugtatót. Mostanában elég sokat szorongok, rosszul alszom, lehet, hogy az egyedüllét okozza, ha Apci itthon van elszáll minden bajom.... és talán, ha Marci is újra itthon lesz.... Belelapoztam az Újságba, és mit láttak szemeim mindjárt a címoldalon: "Az oroszlánokat ma eltalálja Ámor...." Hű, az anyját! :-) "Nagy szerelmet vagy valaminek a beteljesedését ígéri a mai napi kártya. Szíve tele szerelemmel. Az élete jó irányát mutatja az is, hogy az örömöket látja meg mindenben." Idáig semmit nem érzek belőle... Hm, de jön haza Apci.♥ Azért nem mondom, ezt olvasva már sokkal jobb napom van, ez a placebo hatás... mert bizony kérem szépen sok mindent az agyunk generál, elég egy kis pozitív gondolat és voilá már meg is javul körülöttünk a világ! :-)

az oroszlán.jpg

„Ne várjunk mindig arra, hogy tökéletesen pozitív dolgok történjenek velük. Vegyük észre, hogy az apró bosszúságok mellett, amelyekre gyakran túl nagy hangsúlyt fektetünk, elúsznak az álmaink. Koncentráljunk a vágyainkra, és ne mérgelődjünk a kisebb problémákon.”

”Az, hogy milyen nehéz volt a tegnap, holnapra már semmilyen jelentősége nem lesz. Élvezzük ki a pillanat örömét, ne rágódjunk folyton a problémákon, és azon, hogy mi fog történni holnap, hogy oldjuk meg a jövőnket.”

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr196543449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andi75 2014.07.29. 08:28:13

Kedves Ani!
Nagyon boldog születésnapot kívánok!
Szeretettel:
Andi

-Ani- 2014.07.29. 12:33:04

@Andi75: Andikám köszönöm szépen! Puszi
süti beállítások módosítása