2014.06.16. 14:20 | Szerző: -Ani-

Még mindig fantasztikus erőbedobással dolgozik a Scorpions, a hard rock német sztárzenekar, olvastam, hogy jövőre, alapításuknak ötvenedik évfordulójára egy új lemezzel és filmmel is készülnek. Huh, nem mondom, jól tartják magukat az „öregfiúk”! Ma koncertjük lesz Budapesten mégpedig az Omega együttessel. A két zenekart évtizedes barátság köti össze, a Hősök terén a rendszerváltás emlékére szervezett Szabadságkoncerten találkoznak újra. Mindkét együttest szeretem, mit nem adtam volna érte, ha ott lehetnék, bár most is csuda jó helyen vagyok Ausztriában. ;-)
Több dalt fognak egymás szerzeményeiből közösen előadni, ahogy ezt tették már nagy sikerrel máskor is. Barátságuk a hetvenes évek közepén kezdődött egy Nyugat-Európai turnén, mesélte egy riportban Klaus Meine, aki egyben a Wind of Change rockhimnusz szerzője. Ez a dal is fel csendül ma, hisz a rendszerváltás korának egyik legismertebb, gyönyörű dala, persze és e nélkül nincs Scorpions koncert.

Hihetetlen jó erőnlétet feltételez az a tény, hogy az utóbbi időben, háromgenerációs rajongótáborának a Scorpions évente közel száz koncerttel kedveskedett. Irigylésre méltó ez a vitalitás, energia, az Omega frontemberéről, Kóbor Jánosról sem mondaná meg szerintem senki, hogy elmúlt hetven éves. Mert a rock fiatalon tart, erőt ad, konzervál és… és akkor dübörögjön! :-)



A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr346304228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Megvalósító Macska · http://megvalositas.blog.hu/ 2014.06.17. 15:02:42

Sajna nem tudtam ott lenni, pedig nagyon szeretem a Scorpionst... :) Apuék kinn voltak, állítólag nagyon jó volt!

-Ani- 2014.06.18. 11:51:40

@Megvalósító Macska: Irigylem őket.... no, majd legközelebb! :)
süti beállítások módosítása