2014.05.15. 18:52 | Szerző: -Ani-

Félelmetes, cudar idő van odakint! Olyan erővel tombol a szélvihar, hogy már letépte az egresbokrunk koronáját, a rózsákat szintén lefejezte, és a hatalmas fák a kertben, szabályosan nyekeregnek, nyögnek, recsegnek-ropognak, ezért ki sem merek nagyon menni. Már tegnap délután beindítottam a gázfűtést, és begyújtottam a kandallóba, azóta is fűtök. Szörnyű, hogy milyen lélektani hatása van ennek az időnek, még a lelkem is fázik, amikor kinézek az ablakon! Nem beszélve arról, hogy semmihez nincs kedvem, pirinyó depressziós hangulat kerülget.
Két hete készítettem Balcsin néhány fotót, úgy döntöttem inkább azokból válogatok néhányat ide, így legalább itt a blogon szélcsend és derű honol... :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr876170682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása