2014.03.14. 07:00 | Szerző: -Ani-

Múltkor írtam róla, hogy elkezdtem újra kötni... Az igazság az, hogy még filmet nézni sem szeretek úgy, hogy közben valamit ne csináljak, ezért vagy vasalok, vagy varrogatok, és még sok mindent felsorolhatnék, így került újra elő a régi hobbi, a kötés. A kis kosár, benne a fonal és a kötőtűk a nappali részévé váltak, bármikor elővehetem. Megint új fonal várja, hogy kitaláljak belőle valamit, mivel a rózsaszín sál egy hete elkészült, ráadásul bővült egy másik színnel is, hétfőn összeállítottam, és elkezdtem hordani, szerintem egész jó lett. Ahhoz képest, hogy maradék fonalak voltak, gondoltam hátha kijön belőlük valami, és kijött. :-)

SÁL1-2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr675859463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása