2014.02.04. 07:00 | Szerző: -Ani-

Katici meghívott egy játékra a blogjában, ami arról szól, hogy írjak le hét dolgot magamról.... bármit, lehet az hétköznapi, vagy különleges. Hezitáltam rajta egy jó ideig, oly sok mindent osztottam meg már magamról, annyi mindenről elmondtam a véleményem, aki olvas már ismeri a rigolyáimat, tudja, hogy mit szeretek, és úgy döntöttem, hogy nem bocsátkozom ismétlésekbe. Egyszer már egy bejegyzésben írtam arról, hogy "Ki vagyok én". /rákattintva olvashatod/ Biztos fogok még sokszor írni magamról olyan dolgokat, amiket még nem ismertek, talán még én sem :) de legyen az a jövő titka. Akiknek továbbküldeném, már vagy megválaszolták, vagy tudom, hogy nem fogják, vagy... vagy... Nekem mindenesetre jólesett, Katici köszönöm!

egy kép "rólam"... szerintem pont ilyen vagyok... :-)

ilyen vagyok.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr855797308

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chanson 2014.02.04. 09:47:39

Én is meghívtalak. :-D
Na, akkor ez így most pont jó. Elolvastam a régi bejegyzésed is, a kommentekkel együtt. :-)

-Ani- 2014.02.04. 13:12:23

@ildsisy: :) @chanson: Bocsika, láttam itt.... nem tudtam, a blogodban nem volt.... utólag neked is köszönöm! :)

Katici 2014.02.04. 16:12:14

Köszönöm Ani, így is tökéletes :)
Nagyon jó a kép, illik hozzád :)

chanson 2014.02.04. 18:40:18

@-Ani-: Nincs miért bocsánatot kérni. Mint írtam, így éppen jó. :-)
süti beállítások módosítása