2014.01.14. 23:38 | Szerző: -Ani-

Mivel is kezdhettem volna az évet, természetesen fogorvossal, a két ünnep közt kiesett a tömés a fogamból, amit ügyesen visszatuszkoltam, (pedig nem látszott) és tegnapra kaptam időpontot.... Hála az égnek rendben van! Holnap lesz hatvan napja, hogy nem ettem kenyeret, azóta egyszer készítettem magamnak zöldségestésztát, teljes kiőrlésű lisztből, mert már majd meghaltam érte. Viszont a Gábortól kapott kézi készítésű csokit szép lassan megettem, ennyi jár nekem. :) Már úgy megszoktam ezt a diétát, olyan jól esnek az egészséges kaják, egyáltalán nem hiányoznak a péksütemények, sütemények. Tök jó ez a kis önsanyargatás! Érdekes, hogy amióta nem eszem édességet, mézet sem, édesítőket sem (azt a csokit kivéve), megtanultam élvezni és érezni a gyümölcsökben lévő természetes édes ízt, némelyik annyira édes tud lenni, hogy már sok is.
Most végeztem fiókám házi feladatával. Igen, jól olvastad! :)
Efféleképpen lettem megkörnyékezve: "Anya az én gépemen nincs olyan szerkesztő, és te amúgy is jobban megtudod fogalmazni." (szuper gépe van a gyereknek, mindent tud, ezek szerint csak tanulásra nem alkalmas)
Gazdasági társaságokról, a társasági jogviszonyokról, alapításról stb, kellett készítenie egy PPT-t.
Harminc képben megoldottam.... anno húsz éve már, hogy papírt szereztem belőle, most feleleveníthettem a tudásomat, no meg a netről puskáztam, szerintem állati jó lett. :)
Élveztem a feladatot, két óra hosszára diákként, lázasan dolgoztam a gép előtt. Azért az elején, még nem aludt, jött kukucskálni, foghegyről meg jegyeztem: "Bezzeg most nincs az, hogy Anya úgy sem értesz hozzá! Jó ha a mutterizáció még szerkeszteni is tud a gépnél, és nem is akárhogy!" ;) Az a lényeg, hogy feladat megoldva, pendrive-on az anyag, remélem jó jegyet kapok, akarom mondani kap rá a gyerek holnap. :-)

tanulás2.jpg
Fiókámra oly jellemző grafikon....

tanulás.jpg
2014 01.15. "utólagos": Hurrá ötös lett! Ezért hármasra zárták le a tantárgyból. :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr645758913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása