2014.01.05. 20:15 | Szerző: -Ani-

Viccesen hangzik, hogy "pótkarácsony", de tényleg így volt. Tamás fiúnk és kedvese, Kata nem tudott itt lenni velünk karácsonykor, ezért péntek este érkeztek. Szombatra összehívtuk az "itteni összes gyerkőcöt", mivel a lányoknak még nem sikerült összeismerkedniük, nagyon jó kis buli sikeredett. Babgulyást főztem a bio piacon vett hatalmas szemű babból, marhalábszárral, csipetkével, és sütöttem hozzá ötvenkilenc túrós és lekváros palacsintát. Azért esett erre az eledelre a választásom, mert ez olyan "hazai", amit a gyerekek tuti nem csinálnak maguknak, legfeljebb Gáborom, de az is csak max. a gulyást. Szerintem mindenki jól érezte magát, fantasztikus jól esett így együtt látni a gyerekeket..... ez volt az év első szupi ajándéka nekem és Apcinak. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr815736568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása