2013.12.22. 20:47 | Szerző: -Ani-

Sütikék készen! Hét félét sütöttem:
- Zserbót
- Karácsonyi fatörzset, párizsikrémmel töltve
- Rumos babapiskótás szeletet
- Diókrémes tortát, aminek a tésztájában is dió van
- Kókuszkockát
- Püspökkenyeret, rengeteg aszalt gyümölccsel
- Kókuszcsókot a maradék tojásfehérjéből.
Huh! Kezdek elfáradni....

kari sütik2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr415704942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chanson 2013.12.22. 21:54:59

Ó, de szorgalmas vagy! Én még alig vagyok lészen valamivel. :-)
FINCSIK! :-)

-Ani- 2013.12.22. 22:02:56

@Atom: :D ;)
@chanson: Köszi! Végre túl vagyok rajta! :)

Törzsvendég:-) 2014.01.01. 21:12:08

Drága Ani!
A fatörzs receptet megosztanád?Előre is köszi.
süti beállítások módosítása