2013.12.04. 23:15 | Szerző: -Ani-

Szombaton Budapesten voltunk, gyerkőc látogatás és adventi vásár nézőben. A belvárosban jártunk, hm.. mit is mondjak, egyáltalán nem varázsolt el a három közül egyik helyszín sem.

020.JPG


A Vörösmarty téren kezdtünk. Csúnya a karácsonyfa, vagyis lehetett volna szebben feldíszíteni.

024.JPG
Az adventi koszorúról nem is beszélve, úgy néz ki, mintha egy csomó gallyat egymásra dobáltak volna, kertészkedés közben, a környéke csupa egy merő szemét volt. Miért nem lehet alkalmazni egy-egy embert, közmunkásokat, akik rendben tartják napközben a teret? Lenne rá kapacitás szerintem, és talán egy kis pénz is.

013.JPG
A vásárban lévő árak meg huh! Gyönyörű standokon mérik a finomságokat, csupa csili-vili minden, az ételek bámulatosak..... bámulták is sokan.... és fotózták. :)

008.JPG
005.JPG
Egy kis cipócskában tálalt merőkanál pörkölt potom 2.500Ft-ba került.

006.JPG
Azért kajáltak rengetegen...

010.JPG
Egy kürtős kalács 1.500Ft-ba került, na jó, kicsit nagyobb az "átlagosnál"..

011.JPG
16db nagy gesztenye 1.500Ft, 8db kicsi 800Ft. Vicces...

012.JPG
Ennek a három kutykónak jó buli volt a tömeg, fegyelmezetten nézelődtek. :)

002.JPG
Azért nem minden idevaló, mivel itt még világos volt, nem égtek az ünnepi fények, ezért kicsit hiányzott az ünnepi hangulat, legalább is nekem.

003.JPG
Láttam karácsonyi, és más álomszép portékákat, és vásároltam egy szép kis porcelán csengettyűt egy angyalkának, akinek fantasztikus gyűjteménye van belőlük.

014.JPG
015.JPG
018.JPG
Imádtam ezt a standot! Micsoda illat lengedezte körül!

019.JPG
Kapolcsról sok ismerős művész itt volt, például kedvencem a Manóműhely is. Sárkánykák az orrukból finom, illatos füstöt eregettek.

022.JPG
025.JPG
028.JPG
029.JPG
Kisétáltunk a Dunakorzóra, enyhén borús, ködös volt az idő....

031.JPG
032.JPG
De mindenütt kis turistacsoportokba botlottunk...

033.JPG
A felújítás miatt elég zűrzavaros, csúnyácska most ez a környék. Remélhetőleg hamar végeznek és gyönyörű lesz.

035.JPG
Jaj, szenvedtem ettől a látványtól! Szigorú diétám miatt, be kellett érnem a fotózás örömével. :)

036.JPG
Rabmacskák, vagy tengerészek, vagy.... de édesek.

037.JPG
039.JPG
041.JPG
042.JPG
043.JPG
044.JPG
Erzsébet tér és környéke.... pf... csúnya.

045.JPG
Gyorsan továbbálltunk, és mentünk a Szent István-Bazilika elé. Minden pont olyan volt itt, mint tavaly.

046.JPG
Még az a ronda kék karácsonyfa is...

050.JPG
051.JPG
054.JPG
053.JPG
Levendulaszappan illatorgia! Egy ilyet a lakásba, és nem kell semmiféle légfrissítő. :)

057.JPG
058.JPG
060.JPG
Végül újra a Vörösmarty téren....

062.JPG
Este hét órakor autóztunk végig az Andrássy úton, és szomorú voltam, mert még nem volt kivilágítva. A fákon ott voltak a lámpasorok, csak ha jól tudom az ünnepi kivilágítást vasárnap kapcsolták fel. :( Hát ennyi az én szemszögemből az adventi vásárról.
További képek az Indán.



A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr175676009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Katici 2013.12.05. 08:18:46

:)
Én is körülnéztem nálunk az adventi vásáron. Nem volt jó élmény. Nem a látvány miatt (bár az sem volt extra), hanem a társaság miatt: magam voltam.

jazoli 2013.12.06. 20:00:55

Na ugye! Egyezik a véleményünk :)
Ez már nem az ünnepről, a pénzről szól!
süti beállítások módosítása