2013.11.05. 15:00 | Szerző: -Ani-

Rájöttem miért utálok mostanában "a gép" mellett üldögélni!
Mert hiába viszem az ágyba a notebookot.... különben sem lehet az ember mindig ágyban.... a kandalló mellé is hiába ülök vele, az egérkezelő végtagom teljesen lefagy egy idő után. Nyáron ez még elmegy, de most a rideg, hideg őszi időjárás mellett, kinézek az ablakon és már attól is fázom, legalább is ma, mert itt most csúnya idő van. Jó, jó touchpad is létezik! Utálom, és attól sem lesz melegebb a kezem! Már kitaláltam, hogy varrok egy jó meleg ruhaujjszerűséget, aminek mindkét vége nyitott, ide behúzom az egeret, és viszlát hideg kéz. De nemcsak a kéz fagy le, egy idő után az egész test, legalább is az enyém ilyenkor hibernálva van. Tehát nem ártana sí overálban ülni a géphez. :) A jövő új betegsége a netfázás ami kompatibilis lesz egy netizomsorvadással, mivel az elgémberedésről még nem is beszéltem. Öreganyó koromra remélem olyan jó világ lesz itt, hogy vényre kapható "Social Support" felirattal az oldalán :-) ott fityeg majd az orromon az a kütyü, amit nemrég láttam, szemcsi fel, és máris indul a computer, nem kell hozzá klaviatúra se monitor.... Hej, hajtom majd a szobabiciklit, és közben netezni fogok!  Ah, mikor lesz az még! Néhány kormányváltás... Igen tréfás kedvemben vagyok.... :-P
Gáborkámtól kaptam egy csudi jó szerkentyűt, bluetooth-al csatlakozik, és oda viszem ahová akarom a házban, így főzés közben is hallgathatom a letöltött zenéimet, vagy bármi mást.
Ilyen aranyos a kis drága működés közben....

picurka.jpg
Csúnya esős időben, délutánonként szeretek könyvvel és takaróval begubózni a nagy fotel mélyébe, egy jó teát vagy kávét kortyolgatva, esetleg csokoládét majszolva. Isteni csemege zord időkben a sült alma, vagy sütőtök, főleg amikor sül, és az egész házat bejárja az illata. Imádom! És akkor annyira jól érzem magam, hogy ide kell pattannom a géphez, elhagynom a jó fotelt, félreraknom mindent, legfeljebb magammal hurcolom a bögrémet, szürcsölöm a teám, fázik a kezem, a bögrével melegítem, de megosztom veletek azt a jó érzést ott a fotelban.... majd itt ragadok tuti egy darabig... és.... a többit már tudjátok. :-)

Címkék: szerintem blog  |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr145615768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jazoli 2013.11.05. 22:08:25

Amennyire felgyorsult a technikai fejlődés, nem kell ezekre a kütyükre oly sokat várni. A kormányváltás(ok) persze ettől függetlenül jöhetnek :)
- nem mintha utána jobban élnénk...
süti beállítások módosítása