2013.10.25. 21:14 | Szerző: -Ani-

Kiugrottam az autómból, tényleg az utolsó pillanatban jártam, már három perce ott kellett volna ülnöm a kozmetikus székében...
Egy apró, töpörödött bácsika kiabált utánam:
- Asszonyom! Asszonyom!
- Igen! - vetettem oda sietősen.
- Asszonyom! Én vagyok Jézus!
- Örülök! - válaszoltam derűsen.
- Minden reggel hétkor kelek, nyitva van az ajtóm estig, csak kopogtatnia kell (és mondta a címét, az öregapó). Mert én vagyok Jézus!
Ennél jobban nem is kezdődhetett volna a napom! Jót nevettünk a lányokkal, nem tudták ki ő, majd a "kenyeres boltban" kiderült. Jót nevetve ölelt magához Gyöngyi, a boltos, és elmesélte, hogy tegnap az én Jézusom kicsit a pohár fenekére nézett, és bizony majdnem négykézláb hirdette az igét az utcán....szokásához híven....
Sejtettem. :)

Mindegy, aranyos volt, örültem, az egész napomat vidámabbá tette! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr185599496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása