2013.08.16. 21:01 | Szerző: -Ani-

Hazajöttem... és mi várt a postáim közt? Jaj, olyan nagyon örültem! Törzsvendég, régi kedves olvasóm, ráadásul mindig kapok tőle gyönyörű saját készítésű képeslapokat. Szerény, mert nem írja rá a borítékra a címét, és én így viszonozni sem tudom. De itt Igen! Nagyon, nagyon köszönöm, Drága Andi! Puszillak! ♥♥♥

anditól2.jpg
Bársony szalaggal van összekötve... és benne a nagyon szép népdalszöveg....Ó imádom!
"Sok születésnapokat vígan megélhess,
Napjaidat számlálni ne légyen terhes,
Az ég harmatja szívedet újítsa,
Áldások árja házad elborítsa.

Te néked minden öröm holtig adassék,
S amellett semmi bánat ne barátkozzék,
Légyen éltednek virága mind kinyílt,
Szíved ne szenvedjen semmi sebes nyílt."

anditól.jpg
Egy régebbi bejegyzés... (minden képeslapot eltettem) van több is! :)
ITT

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr25464147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andi* 2013.08.17. 12:07:04

Nagyon szívesen,és bocs a késésért:).
Puszi:
Andi
süti beállítások módosítása