2013.05.28. 10:15 | Szerző: -Ani-

Egy nagyon "szeretem cikket" olvastam, vagyis egy interjút a Bárdos András Máté Krisztina házaspárral.
Bárdos tizennyolc év után is, a mai napig udvarol a feleségének.
Kiragadtam a cikkből néhány nekem nagyon tetsző részletet, ahol Bárdos beszél a feleségéről:
"Tetszett, hogy a határozottsága, az esze, a munkában való összeszedettsége éles ellentétben állt azzal a szórakozott, laza csajjal, aki civilben volt, egyfolytában elhagyta a lakáskulcsát, a telefonját, mikor-milyét. Mai napig ez van, és nem tagadom, előfordul, hogy nem minden pillanatban szórakoztat sok-sok év után a másik megannyi apró, bosszantó tulajdonsága. De olyankor mindig arra gondolok, mit éreztem 18 évvel ezelőtt, amikor ugyanígy hiába kerestük azt a bizonyos kulcscsomót, mint ma. Ha akkor nevettünk, miért ne tehetnénk most is? Sokkal jobb, mint idegeskedni."
"Éveken át udvaroltam neki, és udvarolok most is."
"Nem is értem azokat a férfiakat, akik féltékenyek a párjuk eredményességére. Ha látom, hogy túlhajszolt, de ragyog, az mindent megér. Hétvégenként például nem bánom, ha Kriszta nem azzal tölti az időt, hogy takarít, főz. A konyhában való ácsorgás kivonja a családból azt, aki a tűzhely mellett áll. Nem elég eseménydús az együttlét. A feleségem ne meneküljön a konyhába, ha végre van egymásra időnk!"
A házaspár:
Azt vallják, a kapcsolaton igenis dolgozni kell, nem szabad hagyni, hogy a hétköznapi mókuskerékben elkopjon, mint a régi mosógép ékszíja. Ez utóbbit ugyanis az emberek cserélik, pontosan úgy, ahogy mostanában a régi párjukat is: egy újra. Ez az ő esetükben nem fordulhat elő.

/Forrás: Meglepetés, Szurovecz Kitti/

385760_539934026033291_794525822_n.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr565327201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BartiMagdolna 2013.05.28. 11:22:49

Nagyon szép! Jó lenne, ha sokan így élnének.

ildsisy 2013.05.28. 12:48:30

:) Már el is felejtettem, hogy ők házasok... Bárdos lekerült a képernyőről, nem sűrűn voltak mostanában, de most vissza tér... :) Mindkettejüket bírom. Mindig szerettem őket nézni, hallgatni. És igen, így kell ezt csinálni... :)

Katici 2013.05.28. 15:22:36

Jó ilyet olvasni. Köszi, hogy megosztottad :)

jazoli 2013.05.28. 15:25:47

Egyetértek! A manapság sokan nem így tesznek. Könnyebb lecserélni, mint megtartani....
Szerencsére vannak kivételek :)

-Ani- 2013.05.28. 20:59:31

@Vegi Manó: @ildsisy: @Katici: @jazoli: Igen így kéne élni mindenkinek, nagyon jó olvasni is, ezért osztottam meg veletek. :)
süti beállítások módosítása