2013.04.29. 20:21 | Szerző: -Ani-

Leonard Cohen nagy kedvencem.... szeretem... a verseit is olvasgattam... de a dalai ♥
Először ezt a dal
t, ha jól emlékszem egy gyönyörű film alatt hallottam, amiről írtam is...ITT és ITT... azt hiszem akkor hallottam először, azóta is ha ezt  a dalt hallgatom, a film jut eszembe.... gyönyörű, imádom... elég sokszor szól ez itt, az én kis "fülesemben"..

Láttalak ma reggel,
Te továbbléptél, s oly gyorsan
Úgy látszik, én nem tudom elengedni
A múltam.
És annyira hiányzol,
Nincs feltűnőben senki sem.
És mi még mindig szeretkezünk,
A Titkos Életemben,
A Titkos Életemben.

Mosolygok, amikor dühös vagyok,
Csalok és hazudok.
Teszem, amit tennem kell,
S így boldogulok.
De tudom, mi a jó,
És tudom, mi helytelen.
És meghalnék az igazságért,
A Titkos Életemben,
A Titkos Életemben.

Tarts ki, tarts ki, fivérem,
Nővérem, tarts ki, légy szilárd!
Én végül megkaptam parancsaim,
Menetelni fogok egész reggel,
Menetelni egész éjen át.
Vándorolni, keresztül határain
Az én Titkos Életemnek.

Átfutva az újságot
Az embernek sírni támad kedve.
Hogy a nép itt élő vagy halott,
Ugyan kit is érdekelne.
És az osztó azt akarja, hogy minden
Fekete vagy fehér legyen a szemünkben.
Istennek hála nem ilyen egyszerű ez,
A Titkos Életemben.

Az ajkamba harapok.
Én megveszem amit mondanak.
A legutolsó slágertől,
A régi bölcsességig.
De örökké egyedül vagyok,
S csak jég van a szívemben.
És szorongás van és hideg
A Titkos Életemben.

Titkos Életemben.
Titkos Életemben.
Titkos Életemben.

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr225253279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása