2013.04.14. 16:03 | Szerző: -Ani-

Ki tette az Index a tegnapi bejegyzést :) Hurrá! Már megint címlapon! :)
Reggelit az ágyba kaptam, mondjuk ez már nálunk sok-sok éves hagyomány. :) Tamást nem lehet leelőzni, ő korán kel, én meg kialudnám a magot a földből. Aztán Apcival ketten főztünk, bár nem akarta, hogy felkeljek.... de én nem bírom ki. Tény, hogy addig viselkedett jól ez a hülye dagadás, a fülem mögött, amíg az ágyban feküdtem. Érdekes lesz a holnapi "futkosós" napom, egyáltalán mennyit bírok majd belőle. Benézek a háziorvosomhoz is, és megkérdezem egyáltalán fertőz.... vagy nem. Hm... Apci poharába tegnap többször beleittam.... remélem nem lesz baj... Marci egész fel volt villanyozva, mivel nyílt nap lesz a suliban, és kérve-kért, hogy a tesitanárt ne hagyjam ki, és ha lehet, sokat tüsszögjek. A kis gonosz! ;) Mindenesetre felhívom az osztályfőnököt, és megkérem, fogadjanak kicsit előbb, biztos van rá lehetőség. Annak ellenére, hogy főztem, nem nagyon kívánok enni, meg nem is tudok..... már megint egy tuti fogyókúra, de nem javaslom senkinek. :) 

Készül az ebéd...... Egy fotó, hogy megvagyok.... no de ezt a nacit sem veszem fel többé... daginak nézek ki benne!!.... Szegény Tóni ezért nem szeret fényképezni, mert állati ritka az, ha elégedett vagyok egy képpel. De azt is utálom, ha valakinek a képén ezerrel lejön a photoshop.... nálam az telepítve sincsen.....:) vagyis nem sikerült, majd lesz...azért érzitek... noormális? :)  A képek szerkesztéséhez PhotoStudiot és Photo Scapet használok.
Ancsi főz blogra.jpgEgy kis konyhai csendélet... húslevest és a burgonyapürét Tamás készítette, én a rántott husit, és a franciasalátát...
konyhámban vasárnap.jpgMég egy kis vasalgatás, aztán azt hiszem tényleg lefekszem... viszek az ágyikóba egy jó könyvet...

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr865222316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2013.04.14. 16:50:31

Ezt a nacit add anyudnak,tényleg kövérít ...pedig vékony csinos nő vagy ..hát én is így vagyok vele,egyik képem sem tetszik,de nincs szerkesztve ..biztos szebb lenne ,de az olyan mesterkélt ...jó ez a csendélet kép :) Jobbuljál!

-Ani- 2013.04.14. 17:02:09

@nemiswan: gatya kilőve! :) :) jobbulok, puszi! :)

ildsisy 2013.04.14. 17:15:27

Szerintem nagyon jó kép!!! De, nagyon! Legalább látom a konyhádat, és téged ahogy ügyködsz fincsiket!!! :)
Jobbulást!!!
süti beállítások módosítása