2013.02.23. 20:50 | Szerző: -Ani-

Megjött tegnap a beígért nagy havazás.... és vele együtt a három napja eltűnt Öcsi macskám is. Végig káromkodta az utat a teraszig a nagy hóban, ami a hasát súrolta... :)
hó1.jpgAnyával ma sem maradhatott el a szokásos séta, a hegyet nem mertük bevállalni...a falut választottuk...

Néhány kép a gyönyörű havas faluról..... hm... ismerős ez a bolt... :)
hó3.jpgSzeretem ezt a templomot.... olyan szép!
hó4.jpgHétköznap kevesen vannak az utcán, ez hétvégén sem nagyon változik...
hó5.jpg
hó6.jpg
hó7.jpg
hó8.jpg
hó9.jpg
hó10.jpg
hó11.jpg
hó12.jpg
hó13.jpg
hó14.jpgSzerintetek ki ment be az erdőbe, kinek a lábnyoma van ott? Kíváncsiságból bekukkantottam, majdnem térdig ért a hó....
hó15.jpgAnya az útszélén várt rám, rengeteg őzike vagy szarvas lábnyomot láttam....
hó16.jpgA hegynek ezt a felét nem igazán szoktam fotózni, pedig szép.
hó17.jpg
hó18.jpgNem mackó! Nimfa! No azért! :)
hó19.jpgMielőtt elmentünk, sütöttem mákos pitét és egy háromszínű sütit, amit még baracklekvárral meg is kentem... Miután hazajöttünk felvágtam, és visszapótoltam a sétával leadott kalóriákat, mivel megettem egy jó pár darab sütiszélet.... vagyis... á dehogy!  Cookie Monster járt itt... dom di dom dom... :)
sütik.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr255100717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemiswan 2013.02.24. 07:10:50

Szép, szép ..de inkább tavaszodjon már :)
Ezek a sütik ..nyami :)

jenever 2013.02.24. 09:34:58

Nézegetni nagyon jó ezeket a csuda szép képeket :) Itt is szakadt pénteken, mostanra elmosta az eső.
A süti széleket én is mindig jóóóól megeszem :)

chanson 2013.02.24. 10:23:40

Itt is sok hó volt, mára már alig maradt belőle... Szép volt... szép. :-)))

kéttojásos 2013.02.25. 21:49:01

Mára már itt sem maradt egy szem se. Sőt ha felnézek a hegyekre már ott is alig látni havat. A macsekra ráfért volna valami hócsizma! :))
Ami a sütit illeti hát nem ártana megtanulnom sütni...:))))mert imádom:)

-Ani- 2013.02.25. 22:17:18

@nemiswan: @jenever: @chanson: @Rezső Nánási: Köszi lányok, és Rezső! :) Még mindig van havaunk.... de szorgalmasan olvad.... csurog az eresz... :)
süti beállítások módosítása