2013.01.15. 22:20 | Szerző: -Ani-

Van hogy készül egy blogbejegyzés, szerkeszted a képeket, közben zenét hallgatsz....és egyszer csak azon kapod magad, hogy folynak a könnyeid.... Velem ez történt, amikor ezt a dalt hallgattam. U2- with or without you Előzőnap töltögettem le egy csomó zenét MP3-ra. R.E.M.- Everybody Hurts és aztán ahogy sorban meghallgattam őket, tátva maradt a szám, akarva-akaratlan mind, mind egy kicsit mélabús volt.. Nos igen, megtörténik ez minden emberrel.... amikor észrevétlen a szív, vagy a Jóisten tudja mi diktál. Justin Timberlake - Cry Me A River  Végül is tök jó zenék, azért osztok meg belőlük néhányat veletek, mind valahol a kedvencem Marc Anthony - You Sang To Me Van köztük jó néhány őskori lelet is, de én úgy szeretem ha a válogatás vegyes.   K-Maro- Femme Like You
Félreértés ne essék nem akarok az a blogger lenni 2013-ban, aki csak marhaságokkal tölti tele az olvasói buksiját. De én is emberből vagyok, ráadásul még nő is, borzasztóan romantikus nő! The Rasmus - October & April ft. Anette Olzon Van szebb Leonard Cohen – Hallelujah dalánál? Imádom ezt a hangot, amióta csak megismertem, egész nap hallgatnám… Ha már a kedvenc zenéknél tartok, Alicia Keys – No One dala jó pár éjszakai blogolás közben oda-vissza búgott a fülembe. Ez azok közé a „nóták”közé tartozik, amiktől teljesen bepörög az ember, szerintem a pasik, ha ezt a klipet megnézik azért, a nők meg…. Fogalmam sincs, hogy miért…. Ez egy bölcs megállapítás volt, igenis bölcs, mert nem írtam le semmi hülyeséget a fent lévő mondatokon kívül. Kérlek nézzétek el nekem ezt a bohókás napot… majd jövök valami értelmes dologgal is…. Év eleji fáradtságban szenvedek, ami leginkább az agyban fejti ki hatását…. Körülnéztem mik vannak a gépemen, mert egyfolytában begyűjtök könyvjelzőkbe, mappákba mindent, ami tetszik, aztán néhanapján jön a nagy szortírozás, takarítás. Érdekes tud lenni az ember, ami ma tetszik, holnap már lehet, hogy nem. Tele van a könyvjelző Benkő Péterrel, vagyis csak a szebb versekkel, és azokkal, amikhez nem tartoznak gusztustalan, nyálas klipek. Imádom a hangját, és nagyon nehéz szép verset "szűzen" megtalálni fent a neten, össze-vissza pancsolják rossz ízlésű emberek, borzasztó képekkel. Akkor most a végére egy Benkő Péter, tűrhető klippben.



/kékkel kiemelt dalcímekre kattints, és szól a zene.../

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr595020413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2013.01.16. 10:42:33

Nagyon szép videó!!! Még soha nem hallottam! Köszi! :)

.Lobelin. 2013.01.16. 13:26:33

Jó kis lista!:)
ez is te vagy, ettől teljes a kép!:)

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2013.01.16. 18:10:40

Imádom Benkő Pétert! És ez egy valóban gyönyörű klip, nem az a giccses fajta. :)
A többi gyűjtemény is ragyogó, néhányat már meghallgattam!
süti beállítások módosítása