2012.12.11. 23:58 | Szerző: -Ani-

Folytatom a kis képes beszámolómat.
Még a Váci utcában járunk..
adventi23.jpgA kirakatok is gyönyörűek. Én ezért szeretek karácsonykor fel menni Bp.-re, imádom a karácsonyi kirakatokat.
Előttem még mindig itt van a régi Budapest, ha behunyom a szemem. Nekem sokkal  szebb volt, nem volt ennyi bezárt üzlet, ennyi hülye bank, és irodaépület. Lehetett parkolni az autóval, és és és.....

adventi21.jpgEzen a "valamicsodán" kiakadtunk, mert mindenki azt hitte élő szobor.... mi is. Hisz előtte ott állt néhány méterre a "fehér lepedős", az minden bedobott pénz után megmozdult, de ez az aranyruhás nem moccant....Mekkora! Milyen jót röhöghetett az értelmi szerző, aki elé rakta a kalapot. Dobálta mindenki a pénzt.... mi is... Hi, hi! :) A "gazdi" pedig lehet, hogy leste, és jól mulatott, vagy kandi kamera, vagy felmérés, mennyit vagyunk képesek így bedobálni....
adventi22.jpgadventi24.jpgEgyáltalán nem tetszik a Haris köz elején a mozgólépcsős lejáró.....
adventi25.jpgMennyit ácsorogtam itt a 7-es buszra várva! Előtte teletömtem a pocakom a "Mézes mackóban", ami a Kígyó utcában volt, és aki nem tudja ott árulták a legfinomabb, legszebb hidegkonyhai dolgokat. Sajnos már az sincs. A "Jégbüfé" viszont üzemel. :) Kiskoromban, Apa mindig sarokházat evett, vagy pálmalevelet, én a poharas krémek rabja voltam. A másik oldalon, szemben állt az "Egyetem presszó" később ott voltam tanuló. A Somogyvári Rudolf színművész felesége volt a boltvezető.
adventi26.jpgMost kapcsolok, visszaemlékezés lett az adventi beszámolóból.... bocs. Marci jópofa a képen, talán ásít... :)
adventi27.jpgA Bazilikánál lévő vásárban folytattuk a sétát..
adventi28.jpg
adventi29.jpgA Bazilika a falán is volt fényfestés, nagyon tetszett.
adventi30.jpgA gyerekeknek itt a fa alatt jégpálya üzemelt. Falatnyi helyen mennyi minden! :)
adventi31.jpgNa hát itt csorgó nyállal fotóztam, itthon pedig jól kinagyítva nézegettem a képeket.....
adventi32.jpgSült alma, sült tök... egy fél sült alma, vagy egy olyan kis tököcske háromszáz forint volt, akkor inkább a marcipán! :) Tököt lehet sütni itthon!
adventi33.jpgSzép szép, de csak a kertben leszúrva....
adventi34.jpgBementünk kicsit a Bazilikába melegedni, mise volt éppen.
adventi35.jpg
adventi36.jpgA fényképezőgépem aksija teljesen megadta magát a hidegtől, cserélgettem, Marci a kesztyűjében melengette, az utolsó négy képet már a Tóni adta, én nem tudtam csinálni. Bezzeg amikor a mélygarázshoz értünk a Nemzeti Gödörbe, ott már működött a gép! :)
adventi37.jpgJó kis kiruccanás volt, remélem nektek is tetszettek a képek!
adventi38.jpgTóni itt blogolt róla
És itt a cikke, és képek
/rákattintva láthatod/

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr114960737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2012.12.12. 08:55:03

Drága Anikám!!! Élvezettel nézegettem a képes beszámolódat! Itt élek, imádom, de még este nem voltam mostanában arrafelé (a hideg miatt...) :):) De, készülődöm (mindennap!!!) muszáj most már bemennem a városba, imádom a karácsonyi fényeket, és idén is látnom kell!!! Addig nem nyugszom meg... :D A belváros nagyon közelében nőttem fel, a szívem csücske!!!!!! :)

jazoli 2012.12.12. 21:23:16

Mi tegnap este voltunk :)
Kb. hasonló élményekkel. Az aranyszínű kölyköt percekig figyeltem, hátha megmozdul :)))
Engem az illatok nyűgöztek le: a sültkolbász, és a forraltbor, a tea, a füstölők, illatgyertyák, stb.
Az elején élveztem, de a végére a hányinger kerülgetett!

jenever 2012.12.15. 15:24:58

Jó, hogy beszámoltál róla, mert én szinte sosem megyek el ezekre a vásárokra, a belvárosba is csak akkor, ha muszáj.
Így a képeidet nézegetve nagyon tetszett (és elég is volt :)
süti beállítások módosítása