2012.10.12. 23:12 | Szerző: -Ani-

Sütöttem egy halom sajtosmasnit, ezt vittem néhány nagy Coca C. kíséretében. Csinosan berobogtam az oskolába, szülőknek híre-hamva sem volt még. Épp terítették az asztalokat a gyerkőcök a teremben, mindenki hozott valamit. Tanár úrral váltottam néhány szót.... kis ünnepély lesz, egy vicces darabot adnak elő a diákok, majd tizenegyig dizsi, (amire a szülők már nem igazán hivatalosak, megértem). Aztán meginterjúvoltam az ifjúságot, hogy kinek a szülei jönnek a buli előtti előadást megnézni, elég hervatag volt a válasz.... Végül úgy döntöttem, had mulassanak a fiókák, nem maradok. Kint az utcán is tobzódtak csókák, hátuk mögé dugott cigarettával, szerény mosollyal, köztük az én fiam is (nála nem volt cigi... most). Lelkükre kötöttem, hogy legyenek jók, és mosolyogva megjegyeztem, hogy ezt nem is kell mondanom, hisz látom a hátukon az angyalszárnyakat. :) Megbeszéltük, hogy éjfélre megyek Marciért (Sárvárra), mindenáron ott akart maradni reggelig.... Na, neeeem! Egy nagyon szép kislány is ott ácsorgott köztük megjegyeztem, hogy ő is biztos tizenegy után hazamegy, mire rávágta, hogy ő bizony reggelig bulizik. Huh! Na mindegy, tavalyi bulit is gond nélkül megúsztuk, remélem most is minden rendben lesz. Az alkoholra gondolok, mert Tanár úr azt is elárulta a szülőin, hogy a diákok minden évben ügyesen becsempészik a szeszkát. Ez a vidéki élet átka.... vinni a gyereket, menni a gyerekért....no ennél nagyobb gond ne legyen, kibírom. :) Ebben a korban én is szerettem bulizni, csak ez városban sokkal könnyebb, nekem még volt éjjel utolsó buszom. Már ha elengedtek a szüleim. :) Ha nem, akkor kitaláltam valamit, ami tuti jól működött...pl. színházi bérlet, Filmmúzeum bérlet, persze néhányat megnéztem belőlük, ha nem, akkor utána olvastam, hogy legyen miről otthon mesélni. ;) Erről ennyit, gondoljunk a fiatal korunkra, és legyünk megértő és türelmes szülők. :) Mindjárt indulnom kell... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr114845435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása