2012.10.11. 23:01 | Szerző: -Ani-

Rémes, hogy mennyire lehűl a levegő este, meg kell fagyni! Nagyon tudok fázni, de akkor sem kapcsolom be a konvektort, inkább jó meleg zokniban alszom. :) Valahol olvastam, hogy az egyik külföldi filmsztár kötött zokniban alszik, orvosi javallatra, azóta sosem beteg. Hm... tavaly már én is éltem e "recepttel" vicces, de isteni, és bevált. Persze van, hogy egy idő után nem bírom, túl meleg, akkor leveszem, de való igaz, ha melegben van a kéz és a láb, akkor egyáltalán nem fázik az ember. No, azért kesztyűt nem fogok húzni! :)
zokni.jpg
Kipróbáltam az almahéjteát, mivel annyi természetgyógyász esküszik jótékony hatására. Örültem mert rengeteg almát eszem, és úgy sajnálom, hogy ki kell dobnom egy csomó héjat, sajna ég a gyomrom az almahéjtól.
"Elkészítése: hámozzunk meg 2 db almát és a héját dobjuk bele 1/2 liter forró vízbe. Fedjük le, és hagyjuk állni kb. 15 percig. Ízesíthetjük barnacukorral, nádcukorral, mézzel, de ihatjuk magában is.
A tea jó hatással van a gyomor-, és bélhurutos problémákra. Vizelethajtó tulajdonságával méregtelenítő-, és fogyókúrák kiválóitala." Lázcsillapításra is alkalmas.
A
lényeg, hogy elkészült a tea, tettem bele egy kis mézet, isteni, de egy órán belül úgy elkezdett égni a bensőm.... Huh! Talán majd még egyszer kipróbálom.... hátha. Nem vagyok egy "gyomorégős fajta", ritkán de akkor rettenetesen. A zöld teával is sajnos egy ideje így vagyok, hiába olyan egészséges és finom, nem merem már meginni.

Gyarapodtak a "benti macskáim", Tónitól kaptam megint egyet, Anya is, a kis vigyori cica az övé.

cicák1.jpg
Majdnem lemaradt a képről a kis fekete cica pár......
cicák2.jpg
 
Volt megint a héten egy hajnali tévézés, a "Szerelmes földrajzban" most Kiss Tibi szerepelt, ugyanebben a műsorban láttam másfél évvel ezelőtt Csík Jánost, mindkettőjüket nagyon szeretem. És amikor meghallom ezt a gyönyörűséget, ebben a klipben ráadásul mindketten ott vannak... sőt itt még Pici bácsi is szerepel, ott ül a zongoránál... /ITT láttam őket először/ /vastagított részekre kattints rá/

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr514833825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása