2012.10.09. 08:00 | Szerző: -Ani-

Mint ahogy azt pénteken megírtam, Apci elköltöztette, avagy visszaköltöztette Gáborkámat Innsbruckba, ahol tavaly is dolgozott. Szombaton este és vasárnap már érkeztek fiókámtól a gyönyörű képek, ismét csodaszép helyen lakik, és dolgozik. Ötnapos munkahét, nyolcórás munkaidő, cuki kis apartman, és még cukibb "házinéni", aki két euróért kimossa és vasalja a ruháit. Jobb dolga van a gyereknek, mint itthon. :)

Ezt a két fotót Jenbach-ban készítette 2200m magasan... a hegytető már 3000m felett van....

Gabi1.jpg

Csodálatos gleccser....
Gabi2.jpg
Ebben a házikóban lakik Rinn-ben, Innsbrucktól 10km-re, és azt írta erről a településről Gábor, hogy "nagyon szép tiszta és jó a levegő".  :) Ó hát erre nem is gondoltam! :D
Gabi3.jpg
Kell ennél szebb, és jobban felszereltebb konyha egy pasinak? :)
Gabi4.jpg
A nappali...
Gabi5.jpg
A hálószoba...
Gabi6.jpg
A fürdőszobája is pofás.
Gabi7.jpg
Ezt a reggeli kilátást az ablakból én is elfogadnám!
Gabi8.jpg
Szállást, internetet a munkáltató fizeti, aki egy aranyos, jó ember, és a férjem nagyon jó barátságban van vele, a repcsijét is ő szereli. :)
Gabi9.jpg
Attila szinte apaként vigyáz Gáborra, tavaly Tóni is itt dolgozott nála.
Gabi10.jpg
Ha nem lenne Marci középiskolás, tuti, hogy én is kimennék ide.... Apcinak oly mindegy lenne, hogy hazafelé melyik irányba teszi meg a 350km-t. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr994827797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suzildi (törölt) 2012.10.09. 09:18:04

De gyönyörű helyen lakik! Tényleg jó dolga van!!! A munka csak mellékes... :D

.Lobelin. 2012.10.09. 16:42:46

Szépséges!:)
Mi jót csinál kinn? és te mit csinálnál, szobalány?:) én is gondolkodóban vagyok...

-Ani- 2012.10.09. 22:10:21

@suzildi: :) @.Lobelin.: Ő szakács, de most költöztető cégnél dolgozik. Hááát én is valamiféle "szobalányságot" vállalnék..... vagy házvezetőnő.... a vendéglátóból már kinőttem, az fárasztó nagyon. :)

nemiswan 2012.10.10. 03:50:03

Gyönyörű ,nagyon mesés hely :)
süti beállítások módosítása