2012.05.14. 18:09 | Szerző: -Ani-


Gábor fiam küldött egy filmet, megnéztem, nagyon tetszett. Egy film, amitől az én szemem könnybe lábadt, hihetetlen érzések, jóleső melegség járta át az egész bensőmet, én már csak ilyen vagyok. Nézzétek meg, és nézzétek azokat a rémült pillantásokat, a fehér embert kíváncsian fürkésző és rémült tekinteteket. Ők a Pápua Új-Guineában a sűrű trópusi erdőkben évszázadokon át a világtól elszigetelt hegyi törzsek egyike, akiket nagy mértékben megtizedelt a malária, keresgéltem a neten, angol nyelvű oldalakon találtam e filmről, találkozásról rövidke cikkeket. Megható a bennszülött emberek találkozása a fehér emberekkel és egy kicsit a civilizációval. Ezt csodálatos és izgalmas dokumentumfilmet Jean Pierre Dutilleux belga író, aktivista és filmrendező készítette 1976-ban a Pápua Új-Guinea Toulambi törzsnél.
"1976-ban, a felfedező Jean Pierre Dutilleaux került először kapcsolatba Toulambis (Pápua Új-Guinea ) törzzsel, amelynek tagjai még soha nem érintkeztek a külvilággal, és egyikük sem látott fehér bőrű férfit. A kamera megörökítette a rémült
és kíváncsisággal teli törzs tagjainak reakcióit."



Dutilleux honlapja képekkel /kattints rá/

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr324508323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pizs (törölt) 2012.05.15. 11:51:50

Szeretem az ilyen törzsekről készült filmeket nézni a TV-ben, különféle adókon, bár sokszor elszörnyülködöm, mennyire egyszerűen élnek, milyen másan... :) de érdekel az ilyen bemutató film.

szittyazoli 2012.06.11. 09:17:57

nem (egészen i) idevágó. de...
mostanában láttam Clint Eastwod 2010-es filmjét az Azutánt...eszembe jutottál, ha még nem láttad...akkor látnod kéne. :) biztos fog tetszeni.

filmtrailer.hu/film/hereafter-clint-eastwood-uj-filmje/

-Ani- 2012.06.11. 13:27:44

@szittyazoli: Láttam, nagyon tetszett! :)
süti beállítások módosítása