2012.04.14. 20:51 | Szerző: -Ani-

Minden délután csavarogtunk Apcival, én megszállottan fotóztam, és most ezekből a képekből rakok fel néhányat....

Ez számomra nagyon érdekes duzzasztó gát, vagy erőmű az Enns folyón...

Tamáskám is alaposan megszemlélte minden oldalról...

kár, hogy le kell kicsinyítenem a képeket.... olyan szépek nagyban :)

az egyik udvarban fedeztem fel ezt a dinóra emlékeztető famicsodát... gyökeret...


az osztrákok szebbnél-szebb helyekre építenek házakat....


képtelen vagyok a Nappal szembe nézni :) még a fotó kedvéért sem :)

Édes mama cicus! Teli volt a pocija kiscicákkal, velünk akart jönni, Öcsi maccs biztos örült volna neki. :)

az utcák végén ott vannak a hegyek...





Frankón eltudnék éldegélni errefelé...

A reptérről így látszanak a havas hegycsúcsok, felettük röpködtünk a múltkor.

Az osztrák leleményesség! A silótartályok felett pici toronyszobák vannak. Elmentünk mellette, egy mesebeli erődítmény az egész, gazdasági épületek és lakóház csuda jól megtervezve.

Az Enns partján egy sávban lehet csak közlekedni, áradáskor pedig sehogy :)

Pénteken gyönyörűen sütött a napocska, így festett a reptér, mindenki repkedett. Apcinak szülinapja volt, délben köszöntötték, én készítettem az ünnepi ebédet, franciasalátát és cordon bleut, ami mindenkinek nagyon ízlett. A jó ungarise borocska mellé csütörtökön sajtos masnit sütöttem a reptéri étterem konyháján. Szeretik a főztömet, hisz tavalyelőtt egy hétig, és most kedden is én főztem ebédet az egész gárdának. :)

Szerelők, tulajdonos, repülőklub tagok, mind-mind egy nagy család, hihetetlen jó itt a hangulat! Már alig várom, hogy újra mehessek, de egyelőre amíg suli idő van Marcus miatt nem megyek. Ha nincs is itthon, akkor is jobb ha tudja, hogy a közelében vagyok, így eszébe sem jut elkanászodni.
:)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr124431352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egybaranyai 2012.04.14. 22:02:58

Á,de szép képek ! Köszi,Ani ! :)

Atom · http://atom.blog.hu 2012.04.14. 22:41:00

Azt a gátat meg kell néznem élőben, és le kell fotóznom nekem is, huszonhét szögből, fekve. :)

-Ani- 2012.04.15. 19:44:05

@egybaranyai: @zoltan1:Örülök, hogy tetszett. :) @Atom: Én is akartam, de erre az én gépem...smafu... :)
süti beállítások módosítása