2012.03.26. 18:29 | Szerző: -Ani-

Nemrég olvastam a Nők lapjában:
Saját falut egy napra.... (?)
"Alig több mint 13 millió forintnyi összegért bárki kibérelhet egy bájos alpesi falut vagy kisvárost egy éjszakára. Az árban benne van a falu, a főutca
 és a legjobb étterem tetszés szerinti átnevezése, több szállodai szoba a vendégeknek és egy hárfaművész az esti partira. Az osztrák, svájci, és német falvakat főleg közel-keleti pénzemberek és multivállalatok bérlik ki."
A fent megnevezett három település a legnépszerűbb a körükben. Hogy mik vannak?!
Tavaly nyáron az Alpokon keresztül jöttünk Tónival, Marcival hazafelé, Marazellről nem készítettem bejegyzést az egy más alkalomra tartogattam..... tartogatom. El vagyok ájulva, hogy ilyesmikre ki lehet bérelni a várost, mely Mária-kegyhelyéről híres és zarándokhely!

1157. december 21.-én este érkezett meg a környékre egy Magnus nevű bencés szerzetes St. Lmbrechtből az ottani apát megbízására, hogy az itt élők lelkipásztora legyen. Magnus magával hozta fából faragott kedves Mária-szobrát is. Ám az utat egy helyen hatalmas szikla zárta el, amelytől nem tudott tovább menni. A szerzetes a Szűzanyához fordult segítségért, imája meghallgatásra talált, a szikla kettéhasadt, így Magnus folytathatta az útját. Megérkezvén a szobrot egy farönkre tette és kis fakápolnát épített köré ("Maria in der Zelle") amely hamarosan a környék hitéletének központjává vált.

A tip-top kisváros a Bazilika köré épült.

Szépen összefér a múlt és a 21. század hangulata....

Amikor a Bazilikából kijöttem jó darabig küszködtem a könnyeimmel. Már másodszor jártam itt, valami kimondhatatlan nyugalom és egyben meghatottság járja át az embert szívét...

Mondsee tó és település Felső-Ausztriában, tavaly és tavalyelőtt is jártunk a környékén. Elmondhatatlan gyönyörű, egy álom! El tudom képzelni "milliomosékat" a környék gazdájaként, pöffeszkedhet a lelkük ha csak egy éjszakára is, ráadásul nekik fillérekért....
Én ezt tuti nem engedném meg! Ami a miénk az a miénk!
Kirándulásunk alkalmával született néhány bejegyzés, néhányat beillesztek, szemléltetőül, hogy milyen mesés környékről van szó. (címre rákattintva bejön)

Gmunden-Traunsee
Wolfgangsee
Scalaria
 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr84341750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2012.03.27. 07:25:53

Megint érdekeset alkottál! Szeretem a történeteidet! Utaidat, képeidet! :)
süti beállítások módosítása