2012.03.12. 20:30 | Szerző: -Ani-

és hideg van! :( Bezzeg múlt héten, majdnem nyár volt! :)
Anyával kedden kirándultunk is egy jót a hegy alatt. Még nagyon kopár volt a táj, de kárpótolt minket a napsütés....
Bandi szokás szerint elöl ügetett...

Vajon ez most kinek a lábnyoma? Hm... Bandié? :)

Szeretem ilyenkor is a szántóföldeket nézni, minden évszakban megvan a maga bája, varázsa.

Fotóztam.... de sehol semmi zöld... vagyis...

Még egy virágocskát is találtam, jaj de szép!

Bandi pihenés gyanánt néha megvárt...

Anyika ha megfeledkezett magáról úgy begyorsított, hogy alig tudtam utolérni.....

Fényképeztem házakat is, mert azok a nagy kedvenceim, majd egyszer összeválogatok a régi, gyönyörűséges, izgis romos házakból egy "blogra valót". Alig várom, hogy újra kisüssön a Napocska, és megyek Sümegre fotózni. Évek óta szerelmes vagyok az ottani öreg házakba, ablakokba.
:)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr604312762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jenever 2012.03.13. 05:12:24

Szépek a képeid, mint mindig :)
Engem a lányom hívott Anyikának pici korában egy ideig, és ha nagyon akarta, hogy figyeljek, akkor "Anyika-nyika" voltam :)
Szép napot Neked! Puszi :)

Ilds. 2012.03.13. 08:14:37

Szeretem a sétáidat nézni!... :) Most pár napig tavasz lesz!!! :)

-Ani- 2012.03.13. 08:52:22

@jenever: Köszi, Anyika-nyika... no, ezt kipróbálom én is! :D @Ilds.: Én is szeretem a Te sétáidat, és azok izgalmasabbak is! :)
süti beállítások módosítása