2012.02.07. 15:02 | Szerző: -Ani-

Hozzánk is megérkezett a havacska, bár negyed annyi mint az ország más részein. Tegnap este kezdett esni, porhó, amiből a szél szép nagy torlaszokat emel. Elsöpröm, ellapátolom és nem telik bele egy óra kezdhetem az egészet előröl. Tegnap reggel Marciért kellett mennem Szombathelyre, mert ép, hogy visszament már le is betegedett. Megint beteg a fél kolesz, hánynak és hasmenésük van. A portás nem szokta felengedni a szülőket, de most egy szimpi asszonyka ült a fülkében és ő megengedte, hogy felmenjek Marciék szobájába. Hű, hogy ott mi volt! Égnek állt a hajam perceken belül, és már pakolásztam is, hogy legalább a gyerkőcöm ágya körül rend legyen. Pénteken összehányta a fél szobát a szobatársuk, annak a takarója még mindig ott volt a szoba közepén begyűrve, mindenfelé papucsok, tanszerek, és minden szanaszét. Az ember amint belép ráugrik a kolera! Nem csoda, hogy így összeszednek egymástól minden betegséget! A portáshelyettes hölgynek meg is említettem, hogy butaság nem felengedni a szülőket, sőt kérni kéne az anyukákat, hogyha tudnak néha jöjjenek be, kicsit rendbe szedni a lurkókat. Tegnap még más bosszúság is ért. Gondoltam útközben beugrok oda, ahol a fiam "bankol", mivel külföldön van, szokás szerint elintézem a dolgait. Azért is kiírom a nevét: Raiffeisen! Eddig még a sárvári kirendeltségükön nem voltam, de soha többé nem is leszek! Elmondtam, hogy befizetni szeretnék, a múltkor egy kedves hölgy egy másik helyen kiírta, hogy mennyit kell, csak a papírt otthon felejtettem, legyen szíves mondja meg mennyit kell befizetem, és már adom is. Undorító, kötözködő, unatkozó viperába botlottam, aki kioktatott, hogy nincs meghatalmazásom és elmehetek a sóhivatalba, vagyis fizessek be amennyit akarok, de ő nem mond semmit. Tetűnéninek elmeséltem, hogy én vagyok az anyuka, én vállaltam anno kezességet, és nem kivenni akarok, csak szeretnék befizetni, törleszteni, itt egy csomó pénz, jó lenne már arra a szaros számlára betenni. Fészkelődött a széken, meredt a monitorra dög unalmas képpel, talán még ásított is, majd lenézett, mintha egy hangyához beszélne a földön, és a magasságokból kegyesen leszólt, hogy nem lehet. Felugrottam, megmondtam, hogy megyek a másik helyre, ahol kedvesek, nem problémáznak és otthagytam a fenébe. Miért?! Miért alkalmaznak ilyen buta spinkókat a bankban? Hívhattam volna a főnökét vagy akármi, de úgy döntöttem nem bosszankodom, nem engedem tönkre tenni a napom. Azt hiszem itt a blogban ennyi elég is erről, de ez kellett a lelkemnek, kicsit világgá kiabálni. :)
Találtam egy fekete cicát a kertben! Bandi kutyus már két napja csahol a fészerben, ma hósöprés közben átsuhant a kerten egy valami, egyenesen fel a fenyőfára, Bandi pedig szorosan a nyomában, majd a hófúvásban ott őrizte rendületlenül a fa alatt. Később megnéztem mi lehet. Egy édes, riadt fekete cica! Addig szólongattam, míg megengedte, hogy megfogjam, levettem a fáról, bevittem a nyári konyhába, és beszaladtam jó meleg tejecskéért, kockára vágott párizsiért. Életemben nem láttam még macskát így falni, le sem nyelte, kapkodott, szegény napok óta nem ehetett. Megengedte, hogy simogassam, azt hiszem haverok lettünk, majd ha még később is meglesz készítek róla néhány képet.
:)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr484075350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atom · http://atom.blog.hu 2012.02.07. 21:48:12

Sajnos itt-ott belefutni ilyen helyzetekbe, bankokban, hivatalokban, minden munkahelyen. Hányszor találkoztam már ilyen emberekkel, egy ablakkal arrébb kell menni és máris megváltozik a világ...

jazoli 2012.02.08. 09:32:41

A "hatalom" ha kis ember kezébe kerül. Én az szemetesautó sofőrökön szoktam mulatni: mekkora arcok :)
A macskát én küldtem:))

-Ani- 2012.02.08. 21:02:06

@Atom: :) @jazoli: :) Kösz a macskát! :)) Rendes tőled, hogy nem zsiráfot küldtél :D
süti beállítások módosítása