2011.11.07. 23:00 | Szerző: -Ani-

A napokban megnéztem a Gru című filmet, ami már ki tudja mióta várakozott a gépemen. Nekem még eredeti angol szöveggel van meg, de így is nagyon élveztem, nem lehet nem megérteni….. hm…. végül is gyerekeknek készült. :) Gru mindenhol gonoszkodik ahol csak tud, segítségére van ebben egy csomó fura harci eszköz: fagyasztósugár, zsugorsugár, különböző égi és földi harci járművek. Nagyon bírtam, amikor a hatalmas páncélozott autójával közlekedett a gyönyörű kertvárosi házak közt, ahol az ő háza egy rémes feketeség, kiszáradt kerttel. Egy hatalmas rablásra készül, el akarja lopni a Holdat. Sok pici, sárga szolga, és akárcsak James Bondnak, egy mindenhez értő feltaláló segédkezik ebben neki. Ami a történetet bájossá teszi, az három árva kislány, Margó, Edit és Ágnes, ők a szeretetükkel elvarázsolják, Grut és semmi rosszat nem látnak benne, csak egy valamit nagyon, az apukát!
A filmből „kiollóztam” néhány kedves képet, annyira aranyosak!

Kutyus és a gazdija...

Jópofa kutyuli, nagyon tetszik! :)

Rózsaszínűn meg igazán bájos, eltudnám képzelni sok csaj mellett csivava vagy westi helyett. :)

A szelídítés egyik formája...

Gru anyukája fotóalbumot nézeget a gyerekekkel....

mesél nekik a kicsi Gruról :)

Már nem kell rábeszélni Grut, hogy meséljen. Jó ez a mesekönyv :)


A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr603362202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.11.08. 14:17:01

ezután jöttem össze a Timivel, örökre imádni fogom. A Timit is :)))
süti beállítások módosítása