2011.11.03. 22:12 | Szerző: -Ani-

Lassan kezd szokásommá válni, hogy jó pár napot kihagyok a blogolásban, pedig most nem is szánt szándékkal tettem. Amikor végre úgy éreztem, hogy eljött az ideje, és írni fogok eltűnt a net. Teljesen kivagyunk szolgáltatva a szolgáltatóknak! Tegnap odáig jutottunk, hogy váltunk, a másik szolgáltató kirendeltségén épp ott várakozott egy barátunk, aki elmesélte, hogy inkább visszatér ehhez, ami nekünk is van, mert tele a hócipője és egyik sem jobb a másiknál. No, akkor marad ez, a fene egye meg!
Sajnos mindjárt vége az őszi szünetnek, és persze öröm az ürömben, hogy Tamáskám itthon gyógyulgatott, ezért egy hónapig itthon volt. Tóni hazajött erre a hétre, Gábornak csak egy ugrásra vagyunk, eljöttek látogatni Érdről is a gyerkőcök, tegnap óta Borink is van, szóval tök jó, teli van élettel a jó kis házikónk! Hm.... sajna hétfőtől minden a régi kerékvágásban fog folytatódni. No, de sebaj mindjárt itt a karácsony, szünet, gyerekek, királyság! :)
Most nem írok többet, inkább belinkelem Bori blogján a mai bejegyzést, nagyon jó, rólunk szól, imádom! :) Klikk ide!


 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr193351689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2011.11.04. 13:29:15

Én is vagyok így, hogy ha írni akarok pár nap kihagyás után, valami mindig beleköp a levesembe... :) de aztán magától megoldódik... :)

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2011.11.04. 20:42:27

Tök érdekes volt mástól olvasni rólad. Egyszer éán isszívesaen elmennék hozzéd, milyen is az otthonod.- Annyit olvastam márróla, meg képeket is láttam!

nemiswan 2011.11.06. 12:39:47

Nagyon jó képeket csinált Bori,és jó volt olvasni:) Tök cukuk a színes bögréid...imádom az erőset,én is tennék a levesembe:)
süti beállítások módosítása