2011.09.26. 20:50 | Szerző: -Ani-

Olyan hamar elszaladnak a hétvégék, pedig annyira szeretem, hisz együtt a kis család! Gyönyörű az ősz, frissek a reggelek, délután pedig irigykedve nézem a cicáimat, ahogy sütkéreznek, és a jó kis napocska sugaraival, vakargatja a hasukat. Jó kint lenni a kertben, virágmagokat gyűjtögetni, szőlőt csipegetni, vagy csak üldögélni és nézegetni. Este viszont….. már több mint két hete tart a szarvasbőgés, hogy micsoda ijesztő hangokat hallatnak! Bevallom, nem szívesen távolodom el a háztól, sőt inkább ki sem megyek! Nem ér kinevetni!
Így ragyog kint a világ, ha főzés közben kinézek a konyhaablakon. :)

Oberwartban vettem egy bögrét, ami tesója lehet annak, amit ükanyámtól örököltem. Délután abba készítettem egy fincsi teát...

De nem csak ezt a bögrét vettem, hanem egy ametiszt életfácskát, ami egy hegyikristályban álldogál. Jól megmostam, és pár napig kint töltődött teliholdnál, nappal pedig füröszkélt a napsugarakban. Kicsit a bokrok közt, és a sziklakertben is volt.

Az ametisztet régen nagy becsben tartották, amulettnek hordták, azt hitték róla, hogy hordozóját megőrzi a részegségtől. No, efféle problémáim nincsenek! A középkorban az ametisztet az igazi szerelem és a sírig való hűség jelképének tartották, hordta is boldog, boldogtalan egyaránt. Ezért találtam helyet a hálószobában neki. :)
Én ezt olvastam róla: „Tisztítja a vért és kiegyenlíti a vérnyomást, oldja a vérrögöket, ezért hatásos érproblémák és görcsök esetében. Gyorsítja a vérömlenyek felszívódását.
Segíti a látást, sőt a színvakság gyógyítására is használják.
Élénkíti a hasnyálmirigy működését, serkenti az immunrendszert, enyhíti a torokfájást.
Erősíti a légutakat és segít a tüdő megbetegedéseinek leküzdésében.
Hat az idegekre és az izületekre, elősegíti a kötőszöveti húzódások gyógyulását.
Az ametisztet a "szenvedélyek kövének" is nevezik, azt mondják róla, hogy a mániás viselkedések mindegyikére pozitív hatással van.”



 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr853258711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2011.09.27. 11:39:45

Szépek a képek, tök jó a hangulat, amit közvetítesz. Csak ez az ezotéria... nem tudom megszokni. Mindegy, ha úgy gondolod, ez neked jó, elviselem, mást nem tudok vele kezdeni. Szép a bögréd, színes, formák és színek összhangja.

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2011.09.27. 14:13:10

Drága jóistenem, micsoda adomány és szerencse, ha a konyhaablakból ily meseszép látvány simogathatja a lelkedet! :)
Pfff, én ha kinézek, a 6-os útra látok, mondhatom, gyönyörű, ehhehhe.
*
Az ametiszt nagyon felkeltette a kíváncsiságomat, utána is nézek majd, ártani nem árthat, és ha csak a fele igaz azoknak a gyógyhatásoknak, nekem már az is hatalmas örömet okozna!
(A sok nyavalyám miatt -és itt most én sem a részegségre gondolok...:)))
*
Egyébként nagyon tetszenek a képeid, nos, a szarvasbőgésért meg vannak, akik külön kirándulásokat, túrákat szerveznek, hogy életükben legalább csak egyszer hallhassák. Én el se tudom képzelni, milyen hangorkán lehet, de ahogy leírod, biztos nem egy cicanyávogás! ;)

-Ani- 2011.09.27. 19:46:11

@alliteracio: A szarvasbőgés vicces tud lenni, ha nem egyedül hallgatom..... részeg nyögéstől kezdve.... a szomszédnak problémája van az ágyban...... stb. :) Viszont itt ilyenkor a közlekedésre még fokozottabban figyelni kell este, sok a baleset.

szittyazoli 2011.09.28. 09:58:39

most törhetem a fejem, hová tettem az ametiszt fácskámat. (egyszer elemeltem egyet egy guberáló elől lomtalanításkor - valahol megvolt - de mivel eddig nem tudtam mekkora kincs valahová elpakolhattam)...pedig lehet jót tenne egyik másik mániámnak.

szittyazoli 2011.09.29. 16:45:36

...nem látom jól az ablakmatricát. (mit ábrázol?)

-Ani- 2011.09.29. 20:39:39

@szittyazoli: Keresd meg tüstént azt a fát! :) A matrica a kedvencem, itt megnézheted közelebbről: szerintem.blog.hu/2011/07/23/szemerkel_zuhog_szakad :)
süti beállítások módosítása