2011.09.24. 21:01 | Szerző: -Ani-

 "– Mama miért sírsz? - kérdezi a kisfiú az édesanyját. – Mert én nő vagyok - válaszolta az asszony. – Ezt nem értem! - mondja a kisfiú. – És ezt soha nem is fogod megérteni …
- válaszolt...a gyermekét átölelve az anya. Később megkérdezte a fiúcska az édesapját is: „Papa, miért sír a mama látszólag minden ok nélkül?” „Minden nő ok nélkül sír.” – Ez volt minden, amit az apa válaszolt. A fiúcska felnőtt férfi lett, és még mindig kereste a választ, hogy vajon miért sírnak időközönként a nők. Egyszer megkérdezte a Legfelsőbb Hatalmat: – Mondd Atyám, miért sírnak a nők olyan könnyen? Az Atya elgondolkozva válaszolt: „Amikor a nőt teremtettem, valami különlegeset alkottam. Oly erőssé tettem a vállát, hogy a világ terheit elbírja, mégis oly gyengéddé, hogy vigasztalást is tudjon adni. Oly belső erőt adtam neki, ami lehetővé teszi, hogy akkor is tovább menjen, amikor már mindenki más feladja, hogy a betegségek és a bánat idején is ellássa családját panaszkodás nélkül. Oly mély érzéseket adtam neki, amelyekkel gyermekeit mindig és minden körülmények között szereti, még akkor is, ha a gyermek őt mélyen megbántotta. Oly erőt adtam neki, mellyel a férjét minden hibájával együtt szereti és elviseli, és azért alkottam a férfi oldalbordájából, hogy vigyázzon férje szívére. Oly bölcsességet adtam neki, hogy tudja: egy jó férj soha nem sérti meg a feleségét, mégis néha próbára teszi a nő érzéseit, határozottságát és kitartását, hogy szikla szilárdan férje mellett áll-e? És végezetül könnyeket is adtam neki, hogy sírhasson. A könnyek kizárólag csak az övéi, és annyit használ belőlük, amennyire csak szüksége van. Látod: Egy nő szépsége tehát nem a ruhájától függ, amit éppen visel, vagy az alakjától, amilyen az ő formássága, de még nem is attól ahogyan a haját viseli. Egy nő szépségét a szemeiben ismered fel, mert ez a szíve kapuja, ahol a szeretet lakozik. HISZ MINDEN NŐ SZÉP, AKI SZERET!"





A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr73253871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.09.26. 13:16:31

ohh..ez szép volt. megyek is vissza dolgozni :)

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2011.10.01. 18:54:59

De téged fiam- folytatta az Úr- küzdeni, világot megváltani, és a családodat megszilárdítani, támasztani alkottalak. Azért, hogy küzdj az igazságért, és az igazságosságért, hogy véredet add a gyengékért, és a leggyengébbért: értem. Lángolnod kell, és soha el nem hamvadni, önmagad fölé nőni, és szent célokért küzdeni. Kicsit szerelmesnek kell lenned minden nőbe, és őszinte lovagként tisztelned őket! A következő nemzedék tanítójává tettelek, hogy fiaid emberré, Férfivé neveld, és lányaid tőled tanulják majd meg, mit is jelent Nőnek lenni, igazán kiteljesedni a férfi mellett. Megáldalak, ahogy édesanyádat is megáldottam, amikor a világba küldtem. Menj, szolgálj és szeress!
süti beállítások módosítása