2011.07.28. 21:06 | Szerző: -Ani-

Egyik nap valahonnan jöttem autóval hazafelé, bekapcsoltam a rádiót, és mindjárt megváltozott a világ, benne a kedves hang, amit annyira szeretek Csík Jánosé. Itthon aztán egy darabig csak Csík zenekar szólt a "fülesembe". Ma szakadt az eső egész nap. Vásárolni voltam, rossz kedvűen szedegettem a kosaramba listámra felírt cuccokat, egyszer csak az áruházi hangszórókban felcsendült a "Csillag vagy fecske". Szerintem nem csak nekem lett jobb kedvem, a körülöttem lévők arcán is megjelent a halvány mosoly.
Két évvel ezelőtt szerelmesedtem bele az együttesbe, amikor Tóni jóvoltából ott voltam egy fellépésükön.
Csík zenekaros bejegyzés
Tavaly láttam Csík Jánosról egy portré filmet a Duna televízióban, a Szerelmes földrajz sorozatban. Mesélt magáról, gyermekkoráról, bejárta a riporterrel a neki oly kedves vidéket. Nem csak szimpatikus, de nagyon jó ember szerintem. Beszélt a súlyos balesetéről is, és arról, hogy összerakták, meggyógyult, mert a Úristen úgy gondolta, hogy neki még itt a Földön dolga van. Bizony, hogy van! :)
(ez a film a honlapjukon fent van, érdemes megnézni)



Csík zenekar honlapja
 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr13108295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2011.08.07. 11:59:17

Khm érdekes zene. Nekem sajnos a népzene ritkán jön be úgy igazán. Bár volt már rá példa.
süti beállítások módosítása