2011.06.15. 23:54 | Szerző: -Ani-

Voltunk Balcsin, dolgozgattunk, szépül a konyhánk. Még mindig nem fürcsiztem, csak a fiúk. Ripsz-ropsz itt a nyár, a nyaralás.... Észrevétlen eltelt fél év, úgy rohan az idő....

Franci cica kölykei előjöttek, tejecske lefetyelése közben tanulmányozzák a mamát..

Ők azért még inkább a játékot választják, mert a mami tejcsijénél nincs finomabb :)

Hétvégén fincsi kaját készítettem: Pipicombok, zöldségágyon, gazdagon fűszerezve...

Köret igazi update: szalonna zsírján pirult újburgonya, megszórva a kisütött szalonnakockákkal :)

Marci pénteken ballag. Tegnap volt a bankettjük. Szuper bulit csaptak, cordon bleu, majonézes kukorica sali, és petrezselymes krumpli volt a menü. No, és az anyukák sütöttek, én is egy tál sajtos sütivel járultam hozzá. Este 10-kor mentem érte.
Marci azt mondta hazafelé örül, hogy vége az általános iskolának, és most jön a könnyebb: - Anya a középsuli már csak szórakozás!
Hű az anyját! Ő már csak tudja! Én még nem, hogy mi vár rám.... :)


A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr482987741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása