2011.05.29. 20:58 | Szerző: -Ani-

Itt voltak nálunk a fiúk.... igen az Ocho Macho! Beugrottak Tóni fiammal egy kávéra.
Marci fiam vágya is teljesült, ím egy közös fotó :)

Taliándörögdön koncerteztek, Tóni szokás szerint elkísérte és fotózta őket.
Aranyos, tündéri emberek, és mint korábbi bejegyzéseimből is kitűnik, nagyon szeretem a zenéjüket. Szalai Marci azonnal barátságot kötött Bandi kutyával, később Franci cica is kivette részét a simogatásban.
Ja, és megkaptuk a legújabb CD-jüket. :) Egy kis ízelítő a lemezről..


Ezt a klipet Tóni készítette :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr962941674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2011.05.31. 05:47:48

A klip érdekes, ügyes, a zene nem tetszik, amúgy én híres, vagy fontos emberek közelében nem tudnék túllépni az elfogódottságomon.

szittyazoli 2011.05.31. 19:09:01

nekem bejön...jól fel is tekertem a hangszórót (a fiam este nyolcig gitárpróbál a haverjával - az évzárón akarnak nyomni valamit - ami most nekem még nagyon nyers.)... szóval jól feltekertem és noch eimal. :)
süti beállítások módosítása