2011.04.24. 10:18 | Szerző: -Ani-



Urunk, Jézus, feltámadásod az élet győzelmét hirdeti. Egykor élőként
mutattad meg magadat a sírodhoz siető asszonyoknak, az apostoloknak és
a tanítványoknak. Mutasd meg magadat nekünk is! Jelenj meg nekünk is és
erősítsd bennünk az örök élet reményét! (ima)

Minden kedves olvasómnak és bloggertársamnak szép ünnepet kívánok!

Címkék: blog húsvét szerintem  |  · 1 trackback  | 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr902851304

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Levendel Júlia - AZ EMBEREVÉS A MINISZTÉRIUMOKBAN KEZDŐDIK 2011.04.24. 20:05:53

ELKÉPZELEM, HOGY ELKÉPZELI1899 őszén Tolsztoj sokat betegeskedik. A Feltámadás utolsó fejezeteit írja, elakad, nekilendül, újra megtorpan, aztán örömmel jegyzi naplójába, hogy „jó és fontos jelenetek születtek“. A világirodalom legáhítatosa...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2011.04.24. 10:32:58

Drága Anikám!
Neked is, nektek is szép ünnepet kívánok!!!

nemiswan 2011.04.24. 11:59:46

Kellemest Neked is,és családodnak!:) pusszz

jazoli 2011.04.25. 18:15:57

Boldogat!!! (jó pihenést az ünnepek után:))

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2011.04.28. 15:36:03

Engem tavaly Húsvétkor kigyógyított egy csúnya, viszolyogtató függésből az Úr! Pedig azt hittem, egész életemben hordoznom kell majd, és szüntelen küzdenem vele. Egy éve szabad vagyok! Juhé! Szép a Húsvét, és úgy érzem, most is valami újat hozott az Úr, más irányba fog terelődni az életem. Új kihívások felé. A kőszegi férfitársaság is egy éve alapult, Húsvét után. Sok izgalmas dolgot adott az Úr tavaly és idén is.
süti beállítások módosítása