2011.04.13. 07:00 | Szerző: -Ani-



"Felkelnék, hogy halljam, ahogyan lélegzel,
Nézni a mosolyod, amíg te alszol,
Amíg a távoli álomban vagy.
Eltölthetném az életem, ebben az édes megadásban,
Megállíthatnám azt, hogy elveszítsem ezt a pillanatot,
Minden perc, amit veled töltök, egy olyan pillanat, amit megbecsülök.

Nem akarom becsukni a szemem,
Nem akarok elaludni,
Mert hiányoztál baby,
És nem akarom hiányolni ezt.
Mert amíg rólad álmodom,
A legédesebb álom, ami valaha is volt,
Mert még hiányozol baby,
És nem akarom hiányolni ezt.

Fekve bezárom neked az érzéseket, a szíved dobog,
És bámulom, amíg te alszol,
Csodálat nekem, ha nézel.
Amikor megcsókolom a szemeidet,
És megköszönöm Istennek, hogy együtt lehetünk,
Én csak azt akarom, hogy veled maradjak ebben a pillanatban, örökké,
Örökké és állandóan.

Nem akarom becsukni a szemem,
Nem akarok elaludni,
Mert hiányoztál baby,
És nem akarom hiányolni ezt.
Mert amíg rólad álmodom,
A legédesebb álom, ami valaha is volt,
Mert még hiányozol baby,
És nem akarom hiányolni ezt.

Nem akarok hiányolni egy mosolyt,
Nem akarok hiányolni egy csókot,
Én csak veled akarok lenni.
Helyes, hogy itt vagyok veled, egészen olyan ez…
Én csak közel akarlak tartani magamhoz,
Közel érezni a szívedet az enyémhez
És csak itt maradni ebben a pillanatban,
Az összes pihenésemért az időből.

Nem akarom becsukni a szemem,
Nem akarok elaludni,
Mert hiányoztál baby,
És nem akarom hiányolni ezt.
Mert amíg rólad álmodom,
A legédesebb álom, ami valaha is volt,
Mert még hiányozol baby,
És nem akarom hiányolni ezt."


A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr602760946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása