2011.04.07. 12:41 | Szerző: -Ani-

Néha kicsit borús, de aztán gyorsan kisüt a napocska. Kint melegebb van, mint bent a házban. Minden virágzik, csodálatos virágillat tölti be az egész udvart, belecsókolt a tavasz a tájba. Ez a vadszilvafa, errefelé "potyóka szilvának" hívják, tavasszal mindig ilyen gyönyörű. Amennyire tele van virágokkal, annyira tele szokott lenni apró, sárga gyümölccsel. Sajnálom a gyorsan lepotyogó, kicsit fanyar gyümölcsöt, szoktam törni a fejem, hogy mit kéne belőle csinálni. Eltenni? Arra nem jó. A férfiak többsége tutira rávágná, hogy pálinkát! Szerintem arra sem jó. Áh, nem érdemes vele foglalkozni, ha megérik legelni kell és kész! :)



Így megy ez nálunk. Ha az ember kicsit kifekszik a nyugágyba rögtön jönnek a potyautasok. Még jó, hogy a Bandi nem akar az ölemben napozni! :)



Viszont bármit csinálok rögtön ott van a lábam alatt. Nélküle nem lehet teregetni, macskát cirógatni meg végképp nem, mert akkor őt is kell. A jó idő ellenére Marcus beteg. Torokgyuszi, és légcső hurut. Borzasztóan köhög, mindent bevetettem már, Biri néne hozzám képest kutyafüle, ráadásul itt a fél gyógyszertár. Holnap viszem vissza az orvoshoz. Nem értem, volt idő, amikor két évig nem látta az orvos, most egymás után esik bele a torokfájós, náthás betegségekbe. Az egész faluban nem esznek annyi vitamint, mint ez a gyerek, és hiába. A Doktornő azt mondja egymást fertőzik a suliban. No, és persze a kamaszkori marhaságok, ha hűvös az idő sapka az égő, nyak állandóan szabadon, hiába a divatos "arafatos" kendő. :) Hiába morgok minden reggel, a gyerek csak megy a konok feje után! És csak most jön a neheze, 14 év még az elején járunk.... 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr892806992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BartiMagdolna 2011.04.07. 19:33:52

Ránéztem az első képre, és az jutott eszembe, hogy: Te jó ég, nálatok esett a hó???? De aztán megnyugodtam. :)

szittyazoli 2011.04.07. 22:04:14

nagyon tetszett...főleg a "belecsókolt a tavasz tájba" az a kedvencem.

-Ani- 2011.04.07. 22:17:49

@szittyazoli: Valahol hallottam, valamikor, nem biztos, hogy pont így, de azóta használom és imádom. :)

2011.04.08. 08:18:26

Biri néne :D Az én tizenhároméves fiam is vett magának egy kendőt ötezer forintért (!!!) a nehezen összegyűjtött zsebpénzéből.
süti beállítások módosítása