2010.12.01. 18:44 | Szerző: -Ani-

Tekla hajnalban elment, szerencsére még nem esett a hó. Viszont reggel már volt rendesen és egész nap esett. Iszonyú nagy, és nehéz, vizes az alja, ennek ellenére fiókám szánkózni ment. Jaj, már látom, milyen vizesen jön haza! Reggel megbíztam embereket a bolt és a ház előtti „hóhányásra”, amiért busásan fizettem, aztán egy kakit ért az egész. Megmérgeltem magam, és itthon nekiálltam. A garázsbejáróig igen hosszú szakasz, aztán az utca, kocsifelhajtó, mindet végiglapátoltam derekasan, szinte szárazra. Csurgott rólam a víz, kicsit fáj a derekam, nőtt egy nagy hólyag a tenyeremre, de nagyon büszke voltam magamra. Olyan fáradt vagyok, legszívesebben bebújnék az ágyba és két napot végig aludnék. Haragszom az időre, mert pénteken könyvbemutató, mindenképp fel kell mennem Pestre, jobb lett volna szép, száraz időben. Tudom, tél van, és nem kívánságműsor, de jobban örülnék a nagy hónak karácsonykor és a téli szünetben. Készítettem képeket, tök muris Cilike cicám a nagy hóban, élvezte és ugrált benne. Macskáról jut eszembe: Ma egy néni macskás kakaót kért, rémülten néztem mire rámutatott a Szerencsi kakaóporra. :) Jövő héttől módosul a délutáni nyitva tartás, tegnap délután volt össz-vissz négy vevőnk, ezért télen bőven elég egy órácskát nyitva lenni az esti zárás előtt. Kétszer kellet kiírnom, mert mindenki pánikolt, és azt hitte, hogy délelőtt már nem is leszek, pedig olyan érthetően írtam le. Mindegy külön is elmagyarázom. Aranyos volt Orsika, átvállalta a mai délutánt, én itthon főztem, most várom, eszünk és rábeszélem egy kis scrable játékra, azt mindketten szeretjük. Holnap boltdíszítés, karácsonyi díszbe öltöztetjük egy picit. Jövő héttől már egyedül leszek, kicsit szomorú vagyok, mert Orsi nagyon jó társaság, aranyos, kedves és mindannyian szeretjük. Sokat kell tanulnia, jogi egyetemet végez, és most jönnek a vizsgái. Istenem, Marci csak negyed ennyire szeretne tanulni! De jó lenne! Megérkezett fiókám, jól sejtettem, csurom víz a sí overallja és a hócsizmája! :( A változatosság kedvéért, most ónos eső zuhog, jegesedik az út és a hó.

Szomszéd házak







A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr712486680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása