2010.11.28. 22:33 | Szerző: -Ani-

Kicsit hanyagoltam a blogot időhiányában. Holnaptól nagyot változik az életem, újra be kell állnom a boltba, Gáborkám munkát kapott. Kicsi drukkal a lelkemben, de hamar belerázódok, hisz nem először csinálom már, és anno mi nyitottuk a férjemmel. Viszont be kell osztanom az időmet, ami nekem sosem sikerül, és a korán keléssel hadilábon állok. Eddig is fel kellett kelnem Marci miatt, de amióta busszal jár (mert ő már nagy fiú, és ciki ha  az anyukája viszi) azóta mindig kicsit visszafekhettem. Na, bumm! Semmi gáz, bár azt nem mondom, hogy megtudom szokni. Ha nincs vevő, lemegyek a lakásba, monitoron látom, hogy jön-e valaki, addig pedig írhatok, kötögethetek, filmet nézhetek, számítógépezhetek, ráadásul most még Orsi is velem lesz, úgyhogy tökéletesen el leszek, mint a befőtt. :) Két napra Ausztriából eljött Tekla lányunk is, hétfő-kedd csajos napot csapunk. Ebédidőben csavargunk, úgyis kell könyvelőt stb. intézni, esténként pedig ajándékokat és karácsonyi dolgokat készítgetünk. Elővarázsolom az összes kézműves szereket, majd kitalálunk és gyártunk csudaszép dolgokat. Már elkezdtem sálat kötni, vettem Szombathelyen szép pamutokat, mert az ajándékok mellé szeretek adni valami kis sajátkezűt is. Itt most nagyon ronda idő van, havas eső esik, locs-pocs hó borítja az utakat. Szegény Tamáskám hajnalban megy, a szívem szakad, nagyon féltem őt ilyenkor. Télen-nyáron minden induláskor hangosan kérem a Jóistent és imádkozom hozzá, hogy vigyázzon az én kis Apcimra az úton. Mára ennyi, majd jönnek a boltos élménybeszámolók.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr852479964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2010.11.29. 09:13:55

A boltos beszámolóra nagyon kíváncsi vagyok,ott biztosan történik mindig valami,mint a Szomszédokban Lenke nénivel:).Szép hetet!:)

Törzsvendég:-) 2010.11.29. 09:45:54

Én ilyet akarok hajtogatni,már egyet csináltam,csak tényleg jó papírt kell találni hozzá:
kreativan.hu/karacsony/karacsonyi-csillag-hajtogatasa.php
Szerintem szép:)

mErzsébet 2010.11.29. 12:06:24

@Törzsvendég:-): Nem könnyű a kereskedő élet , de ez a havas részlet nagyon szép ,ugye ? A télnek is vannak szépségei..csak a hideg..

Törzsvendég:-) 2010.11.29. 12:34:49

@malenke: Az már igaz,mármit ,hogy nehéz szakma,én vendéglátós vagyok,átérzem:).És az is igaz,hogy minden évszaknak megvan a maga csodája.Nálunk még nem esett a hó,várom már,hogy jöjjön ide is.:)

szittyazoli 2010.11.29. 22:23:16

ép ma csatlakoztam az iwiwen az "akik nem szeretnek korán kelni klubhoz"...én (is) minimum 10 óráig aludnék legszívesebben. fiatal koromban is problémáim voltak ezzel - akkoriban biztattak az akkori öregek: ahogy öregszem majd csökken az alvásigényem. szerintem én kivétel leszek a szabály alól...
ezzel csak azt akartam mondani, együtt érzek veled a korán kelés miatt.:)
én is jó munkát kívánok, és akkor várjuk a boltos élményeket. (lefogadom - annyira már ismerem - az embereket lesznek :)

Atom · http://atom.blog.hu 2010.11.30. 10:39:43

Jegyzetelj a boltban, csinálj szótárt arról, hogy mi mit jelent! Abból születhet jó bejegyzés. Egy szilat, két kila, lila tea, stb.. :)

Törzsvendég:-) 2010.11.30. 11:08:58

@Atom: :)Ez milyen jó ötlet,magyarázatokkal lehetőleg,mert ebből egy kukkot se értek.

nemiswan 2010.11.30. 14:24:43

@szittyazoli: Akkor most nem az én klubomhoz csatlakozol?:P koránkelők,tudod:D

Ani :
Itt még nem volt hó,ami nem baj ..
Ok,dolgozz,és írj bótos bejegyzést:)pusszz

szittyazoli 2010.12.02. 10:30:37

@nemiswan:
koránkelők klubja? brrr. Isten ments!
úgy látszik mi ellentétes pólusok vagyunk - de nem baj, talán ezért a szimpátia :) (írhattam volna vonzalmat is, de az félre érthető - mindegy, legyen vonzalom:)

nemiswan 2010.12.02. 10:43:44

@szittyazoli: Jó a végszó,lájkolom:)) itt randizunk akkor most Aninál? szerintem:))
Öntjük a vizet..:)

zoltan1 · http://www.ferfivilag.freeblog.hu 2010.12.09. 11:53:29

Szép a kép, jó munkát, maúg ymegint annyi érdekeset írtál magadról, hogy nem semmi. Kötögetsz, kézműveskedsz, írás, net, filmek. Széles az érdeklődési köröd, tök klafa.
süti beállítások módosítása