2010.10.28. 23:10 | Szerző: -Ani-

Olyan boldog vagyok! Kormos Franciska / Taci, bíztatására beküldtem három novellámat egy pályázatra. Taci különdíjat nyert. Az én egyik novellámat is beválogatták ebbe a nemsokára megjelenő novelláskötetbe. Hurrá! Úgy örülök! Az ünnepélyes díjkiosztó és a pályaművekből összeállított novelláskötet bemutatója 2010. december 3-án, 18 órakor a Corvin Művelődési Házban lesz. Taci azt mondja, mindannyiunk művét előadják. Tóni elkísér, ha hivatalosan, akkor újságcikk, képek, video is lesz belőle. Meg amúgy is. :)) Befejeztük a spejzt, gyönyörű lett, mi egy kicsit elfáradtunk, de nem vészes.

ennyire fáradtam el :)

hát ilyen lett, csak életben sokkal nagyobb és szebb :)

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr22406607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2010.10.29. 08:35:34

Gratulálok!Klassz lett a spejz:-),melyik írásod került be(?),jujj de kíváncsi vagyok.

-Ani- 2010.10.29. 09:58:46

@Törzsvendég:-): Köszönöm.
"A test és és a lélek szárnyalása" került be, ez fent is volt a blogon, de épp ezért jó ideje szüneteltetem. Majd ha lehet visszateszem. Ez a Csehországi kirándulásos mese. :)))

ditlzon 2010.10.29. 10:49:27

hűű, gratulálok! mindig irigykedtem azokra, akik jól tudnak írni. nekem ez soha nem ment :-)
és grat a kamrához is! nagy kincs, ha van :-)

ildsisy 2010.10.29. 11:40:57

Anikám! Gratulálok az írásodhoz, hogy bekerültél!!!!!!! Kíváncsi vagyok, elolvasnám!!!!!!!
Nagyon örülök! :):):)
klassz a spejz

jenever 2010.10.29. 18:14:53

Gratulálok a beválogatáshoz!!! :))
és a kamra is nagyon jó lett :))

BartiMagdolna 2010.10.30. 12:36:23

Óóó, de jó. Gartulálok! és
Azta de jól néz ki! :)

nemiswan 2010.11.01. 05:51:06

Én is gratulák! :) és ez a spejz is remekmű lett:) szép..ügyes vagy :)
süti beállítások módosítása