2010.10.27. 20:54 | Szerző: -Ani-

Mint azt már említettem Apci itthon van egy hetes szabadságon. Nagy munkába fogtunk, ugyanis a házunk 120 éves és a spejz alatt van egy kis pince, fölötte a fa födém elkezdte „megadni” magát, recsegett-ropogott. Hétfő délelőtt a felújításhoz szükséges kellékek beszerzésével telt, majd délután a spejz kirámolásával. A vendégszoba szekrényeit, polcait ellepték a befőttek, lekvárok, konzervek. Mondtam is, hogy beköltözöm a készlet erejéig oda. De amikor Tónival beszéltem telefonon, elmondtam mi van a szobájában ő is jelezte, hogy akkor hazajön pár napra. :) Kedden polcrendszer szétszerelése, födém megerősítése, majd a kifestés volt napirenden. Ma hűtőláda, hűtőszekrény kicipelése következett, amihez ki kellett üríteni a konyhaszekrény egy részét, majd azt is szétszerelni, hogy kiférjen a fagyasztó monstrum. Ehhez már Gáborkám segítsége kellett. A hűtőládát lecseréltük egy nagy mélyhűtőszekrényre, ezután már nem kell ekkora cécót csapni, ha ki kell a spejzból hozni. Délután a padlóburkolat is elkészült. Holnap újra nagy rámolás következik, polcrendszer, és a sok cucc visszapakolása. Nagyon szép lett. Ha teljesen elkészül lehet, hogy teszek be róla egy fotót. Ügyi férjecském van! Szóval rendesen elfáradtunk, de nem volt annyira ijesztő, mint ahogy azt hittem. Mert én mindig mindent túlaggodalmaskodok. Hja, mire megnövök ígérem megjavulok! :)



 

A bejegyzés trackback címe:

https://szerintem.blog.hu/api/trackback/id/tr42403784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alliteracio · http://napipuszi.blog.hu 2010.10.28. 06:35:13

nana, csak ne nagyon nődögélj meg!! A "megjavulásról" nem is beszélve...;)
*
Hűűűűűű............ nem semmi munkás napotok volt -és lesz-, de gondolom, utána olyan fincsi érzés lehet hátradőlni, és megelégedetten szemlélni az eredményt!!!!!!! :)

jazoli 2010.10.28. 07:39:58

A dolgok általában ijesztőbbek mielőtt nekiállunk, menet közben nincs időnk ezzel foglalkozni, aztán a végén, meg legyintünk: ennyi volt csak az egész.
Legyen az vizsga, építkezés, megoldhatatlannak látszó probléma, stb. Igazam van, vagy igazam van?

BartiMagdolna 2010.10.28. 10:49:05

Ügyesek vagytok! Én már az olvasásától is elfáradtam. :P Legyen szép napod! Itt szép napsütéses.

nemiswan 2010.10.28. 18:50:35

Hiába,pasik nélkül nem jöhetett volna végbe ez a nagy pakolászás:) Most pihenhetsz :) pussz Kéépet!:)

suzildi (törölt) 2010.10.28. 19:50:26

Fotót kérünk majd!!!
Még jó, hogy nincs kánikula, a hűtők miatt... és amik benne vannak... nyami! :):)

-Ani- 2010.10.28. 20:19:14

Gyerekek aranyosak vagytok, köszönöm a kommenteket! :)
süti beállítások módosítása